Kuinka paljon vanhemmat katsovat telkkaria?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden äiti

Vieras
Tuosssa joku kyseli lasten telkun katselu määrää, mutta minä kysyisin nyt että kuinka paljon äidit ja isit katsovat päivässä telkkaa??
Kiinnostaa vaan huvin vuoksi. =)

Puolesta tunnista muutamaan tuntiin, uutiset yleensä ja sää. Viikonloppuisin sisustus ja rakentamis/puutarhaohjelmia. Arkisin ei iltaisin ennätä. Ulkona ollaan paljon iltaisin jos keli sallii. Pyöräilemässä koko perheen voimin tai tekemässä puutarhatöitä jne.

Laitettiin pois koko telkku pari kuukautta sitten. Meni elämä niin passiiviseksi kun mies nuokkui töllön äärellä ja minä jumiuduin nettiin. Netin käyttö ei ehkä ole minusta riittävästi vähentynyt, mutta sen verran ainakin, että nukkumaanmeno on aikaistunut (nyt ollaan harvinaisen myöhään pystyssä :D ).

Mua ei ärsytä mikään niin paljon kuin se, että telkkari on muuten vaan auki ja sitä toljotetaan vaikkei mitään tuliskaan...
Mieheni ei oikein vielä ymmärrä ettei telkkaria tarvitse katsoa kun sieltä ei mitään tule...siis kivaa.
Nyt kun meillä on 4kk ikäinen lapsi, haluan että telkkari on kiinni, kun sitä ei katsota ja kun sieltä ei mitään hyvää ohjelmaa tule. Lasta en halua tv:n "orjaksi".
No, eiköhän mieheni pikkuhiljaa opi :/
Mä katson telkkaria puolesta tunnista tuntiin päivässä, iltaisin kun vauva on nukkumassa. Viikonloppuisin katsotaan enemmän.

... kun ehtis joskus edes uutiset kattoa, olen yrittäny aamuisin kts. ykkösen sydämen asialla, mut eihän siitä mitään tule; 3 reipasta lapsukaista ja 3 kerroksinen talo pihoineen imee ajan ( ja voimat ), eli, katsoisin jos joskus ehtisin... :whistle:

Itse juutun monesti telkkarin ääreen, mutta lastani se ei voisi kiinnostaa vähempää, ainostaan ehkä silloin kun tulee seppälän mainos ja hän kuulee sen musiikin :)
Joten useampi tunti päivässä, ei tietenkään joka päivä.

mies pitää telkkuu koko ajan pääl yötä myöten...vaik ei ees kato...ja sil on ihan kamalast ohjelmii mitä kattoo..jos tulee päällekkäin ni toinen pitää nauhottaa...ei se ilman telkkuu tulis toimee..miä taas sammuttelen sitä telkkuu pitkin päivää..ja ku mies ei o kotona ni telkkuki on päivät kii...tyttö kattoo isänsä kans aika paljo piirrettyi ku molemmat tykkää..

älyttömän paljon viikossa. iltaisin ei aina ehdi katsomaan, kun leikin lapsen kanssa, mutta telkku on auki ja kuulen puheen leikin lomassakin. viikonloppuna saan nauttia telkusta joskus yksinkin. mies katsoo telkkua päivät pitkät kotona arkisin, mutta vähemmän viikonloppuisin, kun on usein omia menoja. :laugh:

En katso telkkaria ollenkaan. Uutisetkin kuuntelen mieluummin radiosta keittiössä touhutessani. Eivätkä meillä lapsetkaan katso juuri ollenkaan telkkaria. Tv on aina kiinni jos ei sitä joku katso. En tykkää jos se mölisee taustalla ilman katsojaa. Olen jopa sunnitellut että meillä ei siirrytä digiaikaan vaan luovutaan telkkarista kokonaan...

Yhteistyössä