Kuinka paljon vaatetta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ella81

Vieras
Kuinka paljon pidätte pienellä vauvalla vaatetta sisällä ollessa? Mulla 2 kk tyttö ja yleensä päällä body ja sen päällä joko potkuhaalari tai housut. Tai sit alushousut, pitkähihainen paita ja housut. Mun äiti sanoi että ennen pidettiin vielä noiden vaatteiden alla aluspaitaa.. Onko mun tytöllä siis liian vähän vaatetta päällä...?

Itsekkin pidin lapsellani vain bodia+potkarit kun oltiin sisällä.
Ei meijän neidillä ainakaan ollut kylmä.
Nykyäänkin myös näin, lapsi tykkää välistä olla jopa ilman sukkahousuja...pelkkä lyhyt hihainen bodi vain päällään, eikä hänellä ole siltinkään kylmä. (tyttö on nyt 1-v)
Hän on sellainen lämpöpatteri

meillä kohta 2kk ikäisellä pojalla on yleensä sisällä. puolipotkarit sukat ja pitkahihainen paita/bodi..(tosiaan huone lämpötila onkin jotain 23astetta)ukko hieman sääti pattereita! :laugh:
niin ja niskasta koitettuna ihan lämmin poika!
yöksi sitten koko potkari yökkärit SUKAT ja alle lyhyt hihanen podi! ja lämpöisen viltin alle!

Mä puin kans bodyn, potkarit ja sukat, kun poju oli pienempi, sit jos lähettii jonnekkin ni laitoin viel jonku ohuen puvun ja sit ulkopuku. Nyt kun poju on jo 8 kk, puen bodyn, sukkikset sukat ja collegehaalarin tai housut ja paita, mut jos ei olla menossa minnekkään ni kotona kyllä ollaan ihan bodyssa ja sukkiksissa ja joskus ihan pelkässä bodyssakin. Taitaa pojusta tulla samanlainen lämpöpatteri kuin isänsäkin on.

Yhteistyössä