Pakkaatteko kuinka paljon vaatteita mukaan kun lähdette reissuun? Joka päivälle vaatekerta? Vai ostatteko suurimman osan paikan päältä? Mun pitäisi mennä pakkauskurssille kun aina otan ihan liikaa vaatetta mukaan :|
Ei mulla ole varaa ostaa kokonaan uusia vaatteita reissussa Mä kylläkin en matkaa kevyesti vaan nautin siitä, että mulla on paljon vaihtoehtoja. Harvemmin olisi käynyt niin että käyttämättä jäisi. Kenkiäkin tulee mukaan useammat... Mutta matkaahan moni parilla vaatekerralla.
Me lähdetään ensi viikolla Italiaan, siis mies, minä ja 4 v poika ja otetaan kukin matkaan vain lentolaukut eli 10 kg per matkustaja saa olla. Aivan välttämättömin mukaan. Pojalle ehkä parit vaihtovaatteet ja lääkkeet tietty, sekä aurinkorasva, passit ja hammasharjat, mutta ei oikeastaan muuta. Ostetaan sit paikan päältä jotain pientä.
En halua shoppailla matkalla, joten kaikki mukaan jo kotoa. Pyrin valitsemaan mukaan sellaiset vaatteet, joita pystyy yhdistelemään. Siten saa eri tilanteisiin sopivia pukeutumisvaihtoehtoja, vaikka vaatteita ei niin runsaasti olekaan mukana.
joka päivälle t-paita tms., shortseja muutamat. Parit kengät ja yhdet lämpimämmät vaatteet iltoja varten. Yritän katsoa et niitä voi yhdistellä. Ostan silti aina jotain sieltäkin!