onko teillä taipumus pakata mukaan liikaa vaatteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuskastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuskastunut

Vieras
lähdemme viikon lomalle itä-suomeen 5 hengen perhe. kauhistuin sitä miten paljon olen taas pakannut mukaan tavaraa. kenkiäkin yksi suuri kassi, kolme matkalaukkua, yksi pieni. pakko ottaa kun ei tiedä millaisia ilmoja on, sataako vai paistaako? tuntuu että aina on liikaa vaatetta mukana ja pyykätä en viitsi lomalla. miten on onko sinulla tapana palkata mukaan liikaakkin vaatetta?

Mä pakkaan aina liikaa. Mutta eikös se ole parempi olla liikaa vaatetta mukana kuin liian vähän. Kesällä täytyy aina olla sekä lämpimän päivän vaatteet että kylmän päivän varalle takkia ja pitkiä housuja. Talvella on helpompaa pakata, kun pihalle puetaan aina toppavaatteet.

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:
Mä aiemmin pakkasin ihan liikaa mukaan. Mutta nykyään oon oppinut ottamaan sopivasti vaatetta mukaan.
Kuulostaa aika hurjalta toi teidän tavaramäärä.

tiedän että on liikaa vaatteita mutta itse ainakin vaihdan usein vaatteita kun olen reissussA. Lapset on 10v ja 12v ja 15 v. mutta eiköhän ne tuonne farmariin mahdu. parempi olla tarpeeksi vaatetta. sadettakin on luvattu ja jos on vaan yhdet kengät matkassa niin mitäs sitten kun ne kastuu???
lomalla on tarkoitus paljon olla ulkona, ja tehdä retkiä ym.
mutta pakattu on ja saa olla....

Minä pakkaan aina hitosti liikaa :D Juurikin olimme viikon lomalla pohjoisessa, korvessa. Ei tullut käytettyä sitten paljoakaan mitään , muutaman kerran tuli vaihdettua vaatteet mutta taas oli aivan liikaa "turhia" vaatteita mukana. Lapselle kylläkin myös pakkasin aivan liikaa, tosin paljon lämpimää ja paljon kevyttä vaatetta, eikä hänkään olisi tarvinnut melkein mitään niistä :D Ukko teki viisaasti ja pakkasi omia vaatteitaan pelkkään reppuun, ne riitti hälle :D

Yhteistyössä