Kuinka paljon teini-ikäiset pojat syö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kumikameli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kumikameli"

Vieras
Aina puhutaan että teini-ikäiset pojat syö ihan hirveästi, niin kertokaahan nyt esimerkkejä kuinka paljon niihin sitten uppoaa ruokaa :)

Itselläni on vasta 2v poika, mutta kai siitäkin sitten joskus suursyömäri teini poika tulee :D

Pellillinen kotitekoista pizzaa (siis paljon enemmän täytteitä kuin valmispizzoissa) per mies. Jälkiruoaksi muutama banaani ja litra jäätelöä per henkilö.
Juomaksi puolisentoista litraa colaa tai jotain vastaavaa per henkilö.
Tuolla tahdilla neljä nuorta joskus pupeltaa iltaisin "kevyen iltapalan."

:D

Pellillinen kotitekoista pizzaa (siis paljon enemmän täytteitä kuin valmispizzoissa) per mies. Jälkiruoaksi muutama banaani ja litra jäätelöä per henkilö.

Jestamandeera, mitähän tuo miun poika syö teininä kun nyt jo vetää isompia annoksia kun minä :D

Esim. meita kun on 2 aikuista ja 4 lasta joista oli 2 teinipoikaa samaan aikaan - jos paivalliseksi oli porsaankyljyksia niin niita piti laittaa 10. Ja aamulla kun herasi niin jaakaappi tyhjeni ihmeellisesti yon aikana -sielta meni vaikka juustoraaste jos sikseen tuli, myos keittamattomat makaroonit kaapista, kaikki kaikki meni. Ruokalasku oli meilla silloin n.$300 viikossa. Etta paljon ne soivat meilla ainakin - vaikeus oli siina etta koitti pitaa taalla edes suht'koht terveellista 'valipalaa' ettei mennyt aivan roskaruuan puolelle.

Viimeksi muokattu:

Jep ja hetken päästä paketillinen leipää + litra maitoa välipalaksi. :D

[QUOTE="Kumikameli";23580814]Voi apua! Mitä mä olen mennyt tekemään, toinen poika vielä tulossa :D
Eihän mun selkä kestä tuollaista määrää ruokaa kantaa kaupasta jatkuvasti :D[/QUOTE]

Pojat kantamaan!!!!! 'Selka hiessa on sinun leipasi ansaittava."

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23580809:
Jep ja hetken päästä paketillinen leipää + litra maitoa välipalaksi. :D

Joo. Minä kans mietin että se yksi niistä (oma) ainakin tulee hetken päästä ja kaivelee kaappia, että "Eikö meillä ole MITÄÄN syötävää"...

"Epäreiluinta" on että ovat tuosta energiantankkauksesta huolimatta kaikki sellaisia että kylkiluilla voisi halutessaan soittaa harppua eli näyttävät siltä etteivät lapsiparat saa edes syödäkseen.

Meilla molemmat pojat pelasivat futista koulun joukkueessa. Ja oli sellainen tapa etta kotikentalla pelattavat matsin edellisena iltana harkkojen jalkeen oli nk. matkustava pasta party. Eli jokaisen pelaajan vanhemmat vuorotellen sitten syottivat koko joukon. Oli kuin olisi armeijalle laittanut ruokaa - harkoista tuli 15 teinipoikaa syomaan!

Meidän poika voi syödä aamulla kolme leipää täytteillä, korvapuustin. Sit ruokaa pari lautasellista kun tulee koulusta, sitä ennen on voinut vetää välipalaksi kuralätyn. Sit maitoa menee parisen litraa päivässä. Illalla kunnon leipämätöt, perunasalaattia.. yms. yms.

Meillä oli kylässä yksi. Söi enemmän kuin isänsä, minä ja miun mieheni yhteensä eli sanoisin, että yhteen teinipoikaan uppoaa saman verran kuin 3 isoa aikuista miestä syö aterialla.

Ja ei ole vitsi, valitettavasti. Kauhulla odotan kun mun poikani tulee teini-ikään. Kukahan ne ruokarahat tienaa :(

Meilla molemmat pojat pelasivat futista koulun joukkueessa. Ja oli sellainen tapa etta kotikentalla pelattavat matsin edellisena iltana harkkojen jalkeen oli nk. matkustava pasta party. Eli jokaisen pelaajan vanhemmat vuorotellen sitten syottivat koko joukon. Oli kuin olisi armeijalle laittanut ruokaa - harkoista tuli 15 teinipoikaa syomaan!

Painajaismainen mielikuva.:laugh:

[QUOTE="vieras";23580977]Meillä oli kylässä yksi. Söi enemmän kuin isänsä, minä ja miun mieheni yhteensä eli sanoisin, että yhteen teinipoikaan uppoaa saman verran kuin 3 isoa aikuista miestä syö aterialla.

Ja ei ole vitsi, valitettavasti. Kauhulla odotan kun mun poikani tulee teini-ikään. Kukahan ne ruokarahat tienaa :([/QUOTE]

Niinpä. Sitten vielä ihmiset kehtaa sanoa, että yksi menee siinä kuinkaksi. Ei nosta kuluja juurikaan.... Heh, ei pienenä, mutta lapsien kasvaessa kulut nousee MERKITTÄVÄSTI.

Samaa mietin minäkin! Painajainen. Katselin jo ympärillenikin ja mietin, minne ihmeessä istuttaisin 15 iso ateiniä syömään :O Ja kuka ne astiat tiskaisi.... :xmas:

Samaa hermoilin minakin ennen ekaa hukia - ei niilla pojilla ollut mitaan valia missa istuivat, osa istui lattialla kun ei tuoleja ja pyotia riittannyt. Ja paperilautaset! Taman rallin kun muutaman kerran heitti niin siihen tuli jo jonkimoinen rutiini - ruokamaaran oppi arvioimaan paremmin ja olemaan kantamatta huolta kaikista pikkuseikoista: ne on teinipoikia - ei ne valita!! :)

meillä ei edes ole 15 lasia tai lautasta :O saatikka niin isoja keittovälineitä että niillä voisi tehdä noin isolle porukalle ruokaa! miten tuo edes käytännössä onnistuu :D

Mamaa lainatakseni: puoli sikaa, kappa perunoita ja ämpärillinen verta.

Siitä ei ollut puhe, montako kertaa päivässä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä