Kuinka paljon parikuinen syö pullosta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiidi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiidi

Vieras
Me ollaan miehen kanssa lähössä ravintolaan syömään ja äitini tulee pariksi-kolmeksi tunniksi katsomaan meidän kahden kuukauden ikäistä poikaa. Olen pumpannut maitoa pakkaseen ja otan niitä sulamaan, jotta poika saa omaa maitoani pullosta sen aikaa kun ollaan poissa. Kuinka paljon kannattaa ottaa sulamaan? Kuinka paljon tuon ikäiset syö kerralla? Tississä kun ei ole mitään mittaria niin en tiedä kuinka paljon sieltä saa ;)

Mun 2kk poitsu söi kaks kertaa 120 ml eli 240 ml lotasemalla. Oli mummilla hoidossa ja sai ruokansa siksi pullosta. Vähän yllätti tuo määrä. Mut jos joskus joutuu antaan pullosta niin yleensä se on ollu 150-250 ml, riippuen nälän määrästä.

Ota vaikka noin 150 ml sulamaan, saa sillä pahimman nälän selätettyä. Eiköhän ne saa sit itse sulatettua lisää jos nälkä jää.

..poika 2kk ja on syönyt pullosta korviketta ollessani pois 140ml, äidinmaitoa on mennyt enemmän. Viimeksi meni kuulemma 160ml. Asiaan vaikuttaa silti varmaan monikin tekijä (maidon koostumus, lapsen koko ja kuinka suuri nälkä jne..) mutta oon varannu maitoja lähemmäs 200ml että varmasti riittäis sen aikaa kun oon pois kotoota :)

Yhteistyössä