Kuinka paljon teillä rahaa käytössä viikoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haaveilija87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

haaveilija87

Jäsen
29.06.2010
817
0
16
varsinais-suomi
Eli jos aattelis, että nostais rahaa aina viikon alussa siksi viikoksi ruokaan yms.muuhun niin kuinka paljon te nostaisitte?
Mielenkiinnosta kyselen =) Ei oteta siis laskuja huomioon eikä bensaa vaan ihan vaa käyttörahaa ruokaan, vaatteisiin, kahviloihin yms.mitä sit onkin..

Mietin, että jos kokeilis tota systeemiä ni jospa samalla säästäis vähän rahaa ja olis paremmin kärryillä, että mihin se raha oikein häviää..
Se kun tuntuu hupenevan just niin paljon ku sitä on....

Meillä menee jo 100 e kauppaan kerran viikossa ja toinen käynti loppuviikosta on jotain 50-70e. Varmaan jos 250 nostais meillä kerran viikkoon niin voisi rahat riittää :)

No tällä viikolla olen pistänyt haisemaan ihan urakalla kun olen ostellut lapsille ulkovaatteita ja kenkiä, mutta normaalilla viikolla voitais ehkä 170e:lla selvitä niin että kaikki normaalit saa ostettua. Vähemmälläkin tulisi toimeen jos pitäisi, mutta tuo on sellainen realistinen. Ja mä sitä korttia vingutan normaalisti huomattavasti enemmän, miehelle varmaan riittäis vitonen viikossa eikä se sitäkään käyttäis ellen käske kauppaan työmatkalla.

no en ole kyllä tuollaista miettinyt kun tulee ostettua viikon aikana mitä mieli tekee. Varmaan jos pitäisi nostaa viikoksi kerrallaan niin nostaisin ainakin 300-500 euroa kun ei koskaan tiedä mitä sitä haluaa.

Joku 100 euroa. Mäkin oon aatellut tota, mutta todennut ihan yhtä hyväksi keinoksi sen, että käyttötilille jää vain tietty summa aina seuraavaan rahapäivään asti. Ylimääräiset säästötilille ja mieluiten vielä sellaiselle, josta täytyy käydä ihan pankissa rahaa nostamassa :D

meitä minä+2 lasta. ja ostan kerran kk kaupasta isomman satsin tavaraa, jolloin menee se 150€ noin, siis kuivakamaa, pakasteeseen, pesuaineita ym...
viikottain kauppaan menee varmaa joku 50-60 € ja muihin, syön joskus koululla esim ja käyn kaffella ulkona. niin joku 40€.
että satanen suunnilleen viikkoa kohti. ja lähinnä menee ruokaan.muuhun ei ole varaa.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä