Alkuperäinen kirjoittaja gg:pakastatteko te oikeesti vaikka nakkikeiton lopun
hyvä kysymys! Täytyy myöntää ettei se nakkikeiton loppu kyllä houluttele siellä pakastimessa... :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En. Jos sitä soppaa jää vain yksi annos, otan töihin mukaan evääksi. Jos sitä jää 2 annosta, syödään seuraavana päivänä. Pyrin tekemään ruokaa sen verran, ettei jäisi kamalasti yli, mutta joskus jää.Alkuperäinen kirjoittaja gg:pakastatteko te oikeesti vaikka nakkikeiton lopun
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja gg:pakastatteko te oikeesti vaikka nakkikeiton lopun
syön. jos en syö, pakastan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ruokaa kannattaa myös uusiokäyttää. Puuron jämät leipätaikinaan, samoin juuston loput yms. Tämän päivän lisukeriisin loput huomiseen hedelmärahkaan, jämäpastat salaattiin jne. Jos jääkaapissa lojuu yksi surkea porkkana, sen voi vaikka raastaa salaatin sekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja gg:pakastatteko te oikeesti vaikka nakkikeiton lopun
mutta onko se sitten enään hyvää kyllä peruna menee rakeiseksi jos sen pakastimeen laittaa
Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja gg:Alkuperäinen kirjoittaja dd:Alkuperäinen kirjoittaja gg:pakastatteko te oikeesti vaikka nakkikeiton lopun
mutta onko se sitten enään hyvää kyllä peruna menee rakeiseksi jos sen pakastimeen laittaa
ei se pahaksi mene, ainakaan mulla.
nimim. kaikkiruokainen, ei nirso
Mä teen joka lauantai ennen kauppaan lähtöä "jääkaappi-inventaarion" ja vähän sen mukaan teen ostoksia. Viikolla, kun kokkailen ja jotain jää yli, suunnittelen hyötykäytön seuraavalle päivälle. Mulla on Siwa niin lähellä, että jos kuivahiiva olisikin loppu, niin nopeasti hakee lisää. Tosin pyrin pitämään noi kuivakaapit sellaisessa tilassa, että hiivaa, jauhoja yms olisi aina saatavilla.Alkuperäinen kirjoittaja Starbucks:voi kun osaiskin noin sutjakasti laittaa ruokaa! =) Mulla tulee aina seinä vastaan jos aion vaikka just käyttää sen kaurapuuron sämpylätaikinaan niin ei löydykään hiivaa tms.