Kuinka paljon teette yhdessä miehenne kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Kuinka paljon te vietätte aikaa yhdessä miehenne kanssa? Siis harrastatteko yhdessä jotain? Teettekö jotain uutta ja outoa extembore meinigillä tyyliin laitetaan lapset hoitoon ja lähdetään seinäkiipeilemään? Jne..

Ei mitään. Neljä ja puoli vuotta olemme olleet suhteessa ja eläneet täysin omia elämiä. Lukuunottamatta paria mökkireissua.
Tai mies ei ole kait elänyt ollenkaan, möllöttänyt sohvalla. :)
Sohva lähtee kohta alta kun lapsen kanssa pakkaamme kimpsut ja kampsut.

Alkuperäinen kirjoittaja Juon Kahvini Miten Sattuu:
Käyään yhessä salilla. Ja pääsääntöisesti kyllä kyhnätään lähestulkoon koko ajan yhessä :ashamed: Tehään lyhyitä reissuja kahestaan aina kun mahdollista ilman että niitä kauheesti on etukäteen suunniteltu.

Kuullostaa niin hyvälle :)

Mökillä käydään koko perheellä,mutta muuten reissataan mies kamujen kans kalareissuilla lapissa ja minä lasten kasn kolutaan eteläsuomen kaupunkeja.ai juu,ja yks tenon reissu/vuosi käydään koko perheellä,mut ei mitään extempore reissuja olla tehty ku YKSI 14vuoden aikana ja se oli et lähettiin mun iltavuoron jälkeen(klo22)ajamaan 350km päähän yllättämään muu suku juhanusjuhlista:)

Me jutellaan tai puhutaan tai puhellaan. Meiltä jäi seurusteleminen väliin alkuvuosina, mutta nyt kun ulkoiset jutskat ovat ok, on aikaa tulla jälleen läheisiksi, mutta kypsempinä ihmisinä, valmiimpina puhumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu:
Valitettavasti ei tehdä yhdessä yhtikäs mitään muuta kuin yritetään selvitä arjesta kahden pienen pojan kanssa ja vältellään toisiamme.

Meillä sama juttu, mutta yhden lapsen kanssa. Siksi tässä tätä kyselenkin, kun kaikki ystävät jne käyvät jatkuvasti miehensä kanssa millon missäkin ja aivan vain et jes tänään viiään lapset hoitoon ja lähdetään seinäkiipeilemään tai lumilautailemaan jne. Sitten olen miettinyt onko ystäväni vaan jotenkin erikoisia vai onko tämä normaalia.

Me ei päästä minneen ilman suunnittelua, suunnittelua ja suunnittelua... ja silti on epävarmaa päästäänkö silloinkaan.
Siis näin montaa lasta on vähän hankala saada hoitoon / saada heille hoitajaa - kun ei kehtaa omia teinejäkään laittaa vahtaamaan muta kun hetkeksi - ja silloinkin pitää pienempien olla kyllä nukkumassa jos aiotaan saunaa kauemmas.

Mutta saunotaan, lauletaan karaokea ja höpötellään ja tehdään me pihatöitä jne yhdessä - ja ihan hitti on perjantai-illan pyjama-karaoke-bileet perheen kesken, joiden jatkot on sit kaksin kun lapset nukkuu.
Ja joku leffailta popparikulhon kera... siis lasten nukkuessa :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Me ei päästä minneen ilman suunnittelua, suunnittelua ja suunnittelua... ja silti on epävarmaa päästäänkö silloinkaan.
Siis näin montaa lasta on vähän hankala saada hoitoon / saada heille hoitajaa - kun ei kehtaa omia teinejäkään laittaa vahtaamaan muta kun hetkeksi - ja silloinkin pitää pienempien olla kyllä nukkumassa jos aiotaan saunaa kauemmas.

Mutta saunotaan, lauletaan karaokea ja höpötellään ja tehdään me pihatöitä jne yhdessä - ja ihan hitti on perjantai-illan pyjama-karaoke-bileet perheen kesken, joiden jatkot on sit kaksin kun lapset nukkuu.
Ja joku leffailta popparikulhon kera... siis lasten nukkuessa :saint:

Tuo pyjama-karaoke kuullostaa niin hyvältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja miten on:
Valitettavasti ei tehdä yhdessä yhtikäs mitään muuta kuin yritetään selvitä arjesta kahden pienen pojan kanssa ja vältellään toisiamme.

Meillä sama juttu, mutta yhden lapsen kanssa. Siksi tässä tätä kyselenkin, kun kaikki ystävät jne käyvät jatkuvasti miehensä kanssa millon missäkin ja aivan vain et jes tänään viiään lapset hoitoon ja lähdetään seinäkiipeilemään tai lumilautailemaan jne. Sitten olen miettinyt onko ystäväni vaan jotenkin erikoisia vai onko tämä normaalia.

Mix ette tee yhdessä mitään?

Kumpanenki on yhtä normaalia tai epänormaalia.. se on niin suhteellista.
Meil minä oon se jolla menojalka vipattaa, mut mies taas saattas olla vaikka viikon kotona käymättä missään ja mä oon jo kolmannen päivän jälkeen ku tulisilla hiilillä. Niin me asutaan täällä syrjässä et voi mennä päiviä ettei nää muita ku oman perheen ja ohikulkiat.
Meki varmaan päästäs, jos saatas lomittaja ja vietäs vain lapset mummulaan, mut ku me ei tahota raaskia ja nyt ei vielä pystytäkkään ku esikoinen on vielä niin pikkanen. Mä nautin/odotan enempi niistä reissuista jolloin ite pääsen yksin.. :ashamed:
Nuorempana tai sillon ku en ollu naimisissa eikä ollu lapsia tein kavereitten kanssa paljonki extempore reissuja, voi sitä kultaista nuoruutta :p

Alkuperäinen kirjoittaja mix:

Nooh, minä monesti miehelle sanon, notta nyt ne ja ne oli siellä ja tuolla ja me ei tehdä koskaan mitään... mutta kun ehdotan jotain niin ei jaksa, ei huvita ja pälä pälä... ja sitten mies siihen, että aina akat valittaa miten toisten miehet tekee sitä ja tätä..

Alkuperäinen kirjoittaja mix:

ei varmaan ole sitä yhteistä aikaa? meillä vähän sama juttu, mutta lapsia neljä..

Nooh, minä monesti miehelle sanon, notta nyt ne ja ne oli siellä ja tuolla ja me ei tehdä koskaan mitään... mutta kun ehdotan jotain niin ei jaksa, ei huvita ja pälä pälä... ja sitten mies siihen, että aina akat valittaa miten toisten miehet tekee sitä ja tätä..

Ehkä se tuntuu "vieraalle ajatukselle" lähteä kotoa pois tekemään jotain, jos sitä ei oo harrastettu.
Kannattaa varmaan aloittaa se yhdessä tekeminen kotoa - pizzan leipominen, leffailta jne, ja sit puhua kauan, hartaasti ja kauniisti, että keväällä sit mennään käymään kahden siellä tai täällä tai tuolla... hitaasti lämmittäen saada se ajatus menosta jonnekin miehen päähän.

Joskus vaan ajattelee, että onko tämä elämä parisuhteessa oikeasti tälläistä? Me eletään kuin kämppikset, hoidetaan koti ja lapsi tietysti yhdessä, mutta muuta yhteistä ei olekkaan paitsi anoppila käynnit.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:

Ehkä se tuntuu "vieraalle ajatukselle" lähteä kotoa pois tekemään jotain, jos sitä ei oo harrastettu.
Kannattaa varmaan aloittaa se yhdessä tekeminen kotoa - pizzan leipominen, leffailta jne, ja sit puhua kauan, hartaasti ja kauniisti, että keväällä sit mennään käymään kahden siellä tai täällä tai tuolla... hitaasti lämmittäen saada se ajatus menosta jonnekin miehen päähän.

AP..kannattaa tuota ^ kokeilla ainakin aluksi, ettei tosiaan siitä parisuhteesta tule vain arjen ylläpitäjää. Teidän kuuluisi olla rakastavaisia ja onnellisia parisuhteessa.

Tällä hetkellä mun mies tekee kuuspäiväistä viikkoa. Ollaan yhdessä lähinnä lauantai-ilta ja sunnuntai. Viikolla on illalla kotona kyllä periaatteessa, mutta joskus töissä tulee ongelmia ja joutuu jäämään pidemmäksi aikaa. Ja arki-illat muutenkin kuluu ihan perusrutiineissa lasten kanssa ja koiraa lenkittäessä.

Me ei oikeestaan tällä hetkellä tehä mitään yhessä paitsi suunnitellaan taloa. Tänäänkin on juostu tontilla ees taas ja mitattu, että mihin ja miten se talo tulis, ku pitäs asemapiirrookseen vai mikä asemakaava onkaan saada ne tiedot. Että sellasta on arki nyt... yhteiset laatuhetket on vähissä, mutta perheenä pyritään viikonloppuna tekemään kaikki yhdessä, esim. käyttämään lapsia luistelemassa.

Me tehdään tosi paljon kaikkea yhdessä. Mies on lintu- ja luontoharrastaja, ja hänen kanssaan olen ollut bongaamassa lintuja Nuorgamista Utöhön. Yleensäkin ollaan reissattu paljon sekä kotimaassa että rajojen ulkopuolella. Ja edelleen, lapsen synnyttyäkin, matkaillaan. Kesällä vietetään varmaan useampi viikko eräässä saaressa lintuasemamökissä, kun mies tekee siellä sudenkorentokartoituksen ja se paikka on niin ihana että mennään muksun kanssa sinne mielellään mukaan.

Meillä on paljon yhteisiä kavereita, joiden kanssa pidetään lautapeli-iltoja ja syödään hyvää ruokaa. Me ollaan molemmat ihan hurahtaneita lautapeleihin :) Meillä on kauheasti yhteistä, ja viihdytään hyvin yhdessä vaikka ollaan kylki kyljessä nyhjättykin melkein viis vuotta. Toki välillä mennään omienkin kavereiden kanssa, mutta yleensä on hauskempaa kaksin tai isolla porukalla.

Lasta ei olla vielä viety yökyläilemään, mutta sitten joskus kun viedään niin varmaan pidetään kotona pippalot kavereille.

Alkuperäinen kirjoittaja upupaepops:
Me tehdään tosi paljon kaikkea yhdessä. Mies on lintu- ja luontoharrastaja, ja hänen kanssaan olen ollut bongaamassa lintuja Nuorgamista Utöhön. Yleensäkin ollaan reissattu paljon sekä kotimaassa että rajojen ulkopuolella. Ja edelleen, lapsen synnyttyäkin, matkaillaan. Kesällä vietetään varmaan useampi viikko eräässä saaressa lintuasemamökissä, kun mies tekee siellä sudenkorentokartoituksen ja se paikka on niin ihana että mennään muksun kanssa sinne mielellään mukaan.

Meillä on paljon yhteisiä kavereita, joiden kanssa pidetään lautapeli-iltoja ja syödään hyvää ruokaa. Me ollaan molemmat ihan hurahtaneita lautapeleihin :) Meillä on kauheasti yhteistä, ja viihdytään hyvin yhdessä vaikka ollaan kylki kyljessä nyhjättykin melkein viis vuotta. Toki välillä mennään omienkin kavereiden kanssa, mutta yleensä on hauskempaa kaksin tai isolla porukalla.

Lasta ei olla vielä viety yökyläilemään, mutta sitten joskus kun viedään niin varmaan pidetään kotona pippalot kavereille.

Kuullostaa niin satumaiselta :)

Yhteistyössä