A
"Annette"
Vieras
Minulla on erittäin hyvin toimeentulevat vanhemmat. He eivät juurikaan anna minulle ja perheelleni rahaa ja välillä huvittaa kun lapsille hankitut lahjatkin on jostain alekoreista. Itseensä kyllä panostavat. He ovat rikastuneet vasta vanhemmalla iällä (saaneet perintöä) ja ovat hyvissä työtehtävissä tällä hetkellä. Itse kotihoidontuella kitkuttaessa vaan tunnen kateutta äitiäni kohtaan kun hän ostelee surutta kalliita vaatteita, joita ei sitten edes käytä ja levittelee rahojaan. Voisi hänkin vähän säästää ja ostaa vaikka lapsenlapsilleen alennuksesta ulkovaatteita ensi vuoteen tms järkevää. Joskus hän ostaa jonkun vaatteen minun lapsilleni, mutta ei yleensä kyllä yhtään mieti onko vaate kesään vai syksyyn... Ja nämä ovat hetken mielijohteita, hän ei koskaan kysy, mitä tarvittaisiin.