Kuinka paljon paino noussut raskauden jälkeen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miumau
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulle tuli raskauden aikana 7 kiloa, mutta pois lähti 15kiloa, jos lasketaan nuo raskauskilot mukaan. Enpä juuri asian eteen mitään tehnyt, paitsi söin säännöllisesti ja kohtalaisen terveelisestikin, lisäksi pakollinen lenkkeily koiran kanssa on saattanut edistää kilojen putoamista.
Nyt imetyksen loppumisesta on vuosi, ja paino on pysynyt ennallaan. Nyt kylläkin tarkkailen enemmän syömistä ja tarkoitus olisi aloittaa jokin liikuntamuoto tuon lenkkeilyn lisäksi. Enää en oikeastaan haluakaan laihtua, mutta paino voisi pysyä nyt tässä missä se on.

Lähtöpaino ekassa raskaudessa 54kg, siitä jäi 4kg, eli painoin 58kg.Sitten söin vajaan vuoden pillereitä, lihoin ja painoin jo 67kg.Sitten alkoikin uusi raskaus vuoden päästä esikoisen syntymästä, lihoin ja painoin viimeisilläni 83kg :whistle: Laihduin parissa kuukaudessa sitten 62 kiloiseksi ja tässä painossa sitkeästi pysyn.Ei ole itsekuria enää näköjään tallella.Kun saiskin painon tuohon 54 kiloon vielä joskus.Olen 168 siis pitkä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2006 klo 14:22 katariina kirjoitti:
lähtöpaino 59kg, laitoksella 94kg. 8kk kulunut ja paino 64kg. aloitin eilen laihdutuskuurin. tähän asti on menny tasasesti suklaata ja sipsejä.

ihanaa, täält löytyy muitaki"laihduttajia" :D

mulla oli lähtöpaino 53kg, raskausaikana lihosin 24kg. 3kk menny pojan syntynästä ja paino nyt 61kg.. ja mä oon siis 151cm "pitkä" :p

Ekalta tuli 16 kiloa ja reilun vuoden päästä normaaleissa mitoissa, pikku hiljaa tippui ne kilot, jotka oli aitoa läskiä... mutta urheiluhulluna en ottanut stressiä toisellakaan kertaa (kiloja 13), kilot tippui aika nopeaa.. ei pysy meikäläisen vauhdissa mukana. :=)

Mulle tuli raskaudenaikana painoo lisää vain 7kg ja kaikki lähti kun tyttö plupsahti ulos. Nyt kun olen aloittanu pillerit tuli 6kg niin että rapsahti. Ja sen oon ennenkin huomannu et näitä pillereistä saatuja kiloja mun on vaikee saada pois. Mut jospa ne karisee viimeistään heinäkuussa kun meen töihin :snotty:

Joka raskaudesta tullut noin 20kg

Ja synnytyksen jälkeen vajaan vuoden sisällä paino pudonnut aina itsestään alle lähtöpainon ,jonka jälkeen pikkuhiljaa tasaantunut taas normaaliin.

Tarkemmin,lähtöpaino 50kg ,loppuraskaudesta paino noin 70kg..siitä pudonnut aina noin 46kg ja siitä palannut takaisin tuohon 50kg

Nyt rv 16+6 ja painoa tullut reilu 5kg,saas nähdä kuinka tässä raskaudessa käy ja lähteekö kilot enään samanlailla,kun ikää on tullut lisää!

ekaa ku aloin oottaan painoin 54kg...tuli 10kg... tokaa ku aloin oottaan painoin 55kg ja tuli 7kg... kolmatta ku aloin oottaan painoin 48kg ja tuli 6kg...neljättä ku aloin oottaan painoin 48.5 tuli 5.5kg... nyt ootan viidettä ja raskausviikkoja on 9+1 ja painoa tullu JO 3kg... lähtöpaino oli 49kg... että toivottavasti eikummiskaa tätä tahtia paino nouse loppuun asti... pahoinvointia kyllä on ja koko ajan on pakko jotain napostella...=(

...muttasen verran vielä että imetys pudottaa minulta painoa ihan ittestään ja toisen lapsen syntymän jälkeen aloitin kovan kuntoilun ja se on myös pudottanut paljon painoa.mies on sanonut useinettä liikaa paino putoaa... sais olla yli 50kg painoa aina =)

Yhteistyössä