Kuinka paljon on myyntineuvottelijan palkka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiiri

Vieras
Myyntineuvottelija joka ei ole provikkapalkalla vaan kuukausipalkalla. Kuinka paljon myyntineuvottelija voi pyytää tuntipalkaksi jos vaikka työ olisi osapäivätyötä?

Jos jostain saat myyntineuvottelijan paikan kiinteällä liksalla niin palkka on todennäköisesti pieni.
Mulla on pohjapalkka 1800e/kk + provisio jota tulee kuukaudesta/vuodenajasta riippuen 600 - 1800 e/kk, joten jos kiinteällä palkalla ajattelisin niin mun pyynti olis keskiansio

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos jostain saat myyntineuvottelijan paikan kiinteällä liksalla niin palkka on todennäköisesti pieni.
Mulla on pohjapalkka 1800e/kk + provisio jota tulee kuukaudesta/vuodenajasta riippuen 600 - 1800 e/kk, joten jos kiinteällä palkalla ajattelisin niin mun pyynti olis keskiansio

Mut voisinko pyytää jonku 11,50e/tunti jos oon osapäivätöitä hakemassa? Vai heitetäänkö hakemus heti pois ku näkevät tollasen summan?

Keskipalkka vaihtelee kokemuksen mukaan. Jos ei ole kokemusta niin uskoisin 8 e luokkaa ja 9+ e jos on (vuosi tai useampi). Tuntipalkka määrää myös myyntitavoitteet. Mitä enemmän pyytää, sitä enemmän myy :) näin ainakin minulle kerrottiin.

Myynti on alana sen verran "villi" että nimike/titteli ei kerro vielä yhtään mitään. Myyntineuvottelija voi olla yhtä hyvin puhelinmyyjä, Expertin kodinkonemyyjä tai vaikka markkinointiratkaisuja yrityksille myyvä henkilö. Kerro tehtävästä tarkemmin niin autan.

Yhteistyössä