Kuinka paljon mun kannattaisi vielä laihduttaa tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apple
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apple

Vieras
Oon 170cm ja painan nyt 66kg, lähtöpaino oli 73kg. Eron huomaa jo selvästi, mut eikös tästä vois vielä vähän nipistää? Mielipiteitä, mikä olis hyvä paino? Itse ajattelin että 60-62 olis aika hyvä:) Vartalonmalli jäntevä tiimalasi, lihasta löytyy (tosin päällä vielä sitä ylimääräistäkin vähän).

Juu, kiitos. Hirveän vaikea arvioda itse omaa ulkomuotoaan, mut vielä vähän haluaisin pois, kun sitä rasvaa pikkuisen vielä on. Ehkä se 62 olis aika hyvä, kun haluan kuitenkin olla ihan hoikka.

Mä olen 171 ja laihdutin juuri 72 kilosta 62 kiloon. sen verran olen painanut koko aikuisikäni lasten saamista lukuunottamatta, toisesta lapsesta nuo ylimäärät sit jäikin...

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
ei paino kerro mitään.tuijota senttejä....

NO kyllä se nyt vähän kertoo, jos paino laskee, niin silloin on ihan varmasti laihtunut.

Mut ap:lle: Olet ihan normaalipainoinen, sinuna en laihduttaisi enää yhtään. Aikuisen naisen ei tarvitse näyttää kuivan kesän oravalta, muotoja saa olla. Tuskin olit paha 70 kiloisenakaan. Onhan se tutkittu juttu että miehiäkin miellyttää enemmän muodot ja pehmeä naisellisuus.

No minä olen 173 pitkä ja painan 65 kiloa. Minusta hiukan liian hoikka, joten en kiloakaan pois haluaisi! Mutta en tiedä kroppasi maliia joten vaikea sanoa.. Minulla TODELLA hoikka vatsa, ei kivan näköstä :(

itse 171 ja painan tällä hetkellä 59 ja mulle se on ihan oikeasti vielä liikaa kun ei ole lihaksia :/ maha on löllykkä edelleen. Mutta jos sulla tosiaan on lihaksia kunnolla niin paino on varmasti just sopiva :)

Yhteistyössä