kuinka paljon Kela korvaa yksityislääkärillä käynnistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kati

Vieras
Pitää varmaan mennä yksityiselle lääkärille, mutta hinta hirvittää. Jo puolesta tunnista 90e. Kuinka paljon tuosta Kela korvaa?
En voi odottaa ja terveyskeskuksen kautta ykistyislääkärille pääseminen vie aikaa.

se kelan korvaus kattaa yleensä sen toimistomaksun.. riippuen kauanko aikaa vietät siellä.. mulla esim. gynen käynti papa+ resepti tuli maksamaan joku 120e mut kelan korvauksen jälkeen noin 102e

mut nopeeseen käyntiin se kelakorvaus menee siihen toimistomaksuun joka on noin 10-12e

Alkuperäinen kirjoittaja kati:
Pitää varmaan mennä yksityiselle lääkärille, mutta hinta hirvittää. Jo puolesta tunnista 90e. Kuinka paljon tuosta Kela korvaa?
En voi odottaa ja terveyskeskuksen kautta ykistyislääkärille pääseminen vie aikaa.

Missä noin kallista on yksityislääkäri? Vai erikoislääkärillekö olet menossa? Täällä Pk-seudullakin yleislääkärin hinta on noin 40 euroa josta saa Kela-korvauksen, ei siis mahdottoman kallista.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja kati:

Missä noin kallista on yksityislääkäri? Vai erikoislääkärillekö olet menossa? Täällä Pk-seudullakin yleislääkärin hinta on noin 40 euroa josta saa Kela-korvauksen, ei siis mahdottoman kallista.

20min aika maksaa kokonaan käytettynä sellasen 60e riippuen lekurista.

puoli tuntia on joo kallis varsinki erikoislääkärit

itte pilasin mahikset näiden hampaide suhtee.. oon 14v ja mul on tehty kaikemaailma rautoja melki koko iä.. ja ny mul oli sellaset raudat mitä piti pitää yöl, ei sellaset kovinkaa normit. ja sit olin tänää lääkärillä se sano et en oo kuulema käyttäny niitä säännöllisesti, ja niistä ei oo enää apua ja sit ne sano et mun hampail ei voi tehä mitää ku se uude kojee tekemine maksais niille nii paljo..... ja ne jätti mun hampaide hoido keske ja nää menee vintturaaa uudellee.. yli 10vuode tuskat JA TURHAA... nyt haluisi mahollisimma nopeeta johonki yksityiselle seinäjoella joka ei maksais nii hirvittävästi ku meil ei oo nii varaa sellaseee perhees viisi muuta lasta mun lisäksi..

Yhteistyössä