M
mie
Vieras
Niin, kuinka paljon tulisi saada kaloreita päivittäin kun odottaa? Onko kenellekään annettu ohjetta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Minusta täällä ei kukaan hössöttänyt. Ihan ok kysymys tuo on, mutta yleispätevää vastausta ei voi antaa tietämättä esim. urheileeko ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Onkos sitten liialla sokerin syönnillä haittavaikutuksia? Jos syö liikaa makeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Onkos sitten liialla sokerin syönnillä haittavaikutuksia? Jos syö liikaa makeaa?
Raskausajan diabetes riski on olemassa.
Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Mitä te hössötätte! Luuletteko että teiän äidit tai äitinne äiti laski kaloreita raskaana olleessaan! Kyllä luonto hoitaa sen mikä sille kuuluu. Terveitä lapsia on syntynyt kautta aikain maapallolle ilman hössötystä!
Ainut asia jonka voit lapsesi eteen tehdä on se että vältät tupakointia, tupakansavua ja alkoholia!
Syöt ihan normaalisti niinkun tähänkin asti tai jos kuulut niihin joska elää vedellä ja raejuustolla niin nyt on aika opetella syömään. Aamupala, lounas, päivällinen ja pari välipalaa ja tietysti illalla jotain pientä suuhun!
Imetät mahdollisimman pitkään vähintään 1v ikäiseksi!
Se on sinusta itsestäsi kiinni synnytyksen jälkeen miltä näytät!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Onkos sitten liialla sokerin syönnillä haittavaikutuksia? Jos syö liikaa makeaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Adea:Ja runsaan sokerinsyönnin katsotaan olevan yksi syy lasten kasvaneeseen syntymäpainoon.
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Onkos sitten liialla sokerin syönnillä haittavaikutuksia? Jos syö liikaa makeaa?
ei raskausajan diabetestä tule sokerin syönnistä... Ja sitäpaitsi raskausdiabeteksen aikana kehoitetaan välttämään rasvaa EI sokeria...
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:Alkuperäinen kirjoittaja ammattilainen:Alkuperäinen kirjoittaja Minä vain:Onkos sitten liialla sokerin syönnillä haittavaikutuksia? Jos syö liikaa makeaa?
ei raskausajan diabetestä tule sokerin syönnistä... Ja sitäpaitsi raskausdiabeteksen aikana kehoitetaan välttämään rasvaa EI sokeria...