Kuinka paljon juot kahvia päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietttttttt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ennen meni ehkä 6 isoa mukillista päivässä, joskus enemmänkin. Nyt oon tietoisesti ruvennut vähentämään ja muutenkaan näin kesähelteellä ei tee mieli kahvia. Nykyään menee 1-2 mukillista päivässä, mutta pärjäisin varmaan kesän ilmankin.
Juon mustana, enkä polta.

Aamulla ennen lähtöä 3 mukillista maidon kera.
Koululle päästyä 1 mukillinen maidon kera.
Sitten päivän aikana vielä 3 mukillista koululla taukojen aikana.
Kotona saatan vielä keittää, mutten läheskään aina.

Päivittäin menee keskimäärin 1-3 kuppia. Pitkälti joka päivä kahvia on saatava edes se kupillinen, tai iskee ikävä päänsärky. Maidon kanssa juon, sokeri on ehdoton ei! Ja tupakkaa en polta, ei siis ole kahvini kaveri :)

Riippuu päivästä ja ilmoista,1-3 mukillista päivässä.
En keitä koko pannullista.
Kevytmaidon kanssa,ei sokeria tai makeitusaineita,ei mene tupakkaa.

En juurikaan itse (kotona) keitä kahvia, mutta töissä sitä menee aamulla pari mukillista, lounaalla 1 kupillinen ja iltapäivällä vielä 1 kupillinen. Juon vaihdellen mustana ja maidolla, sokeria tai makeutusaineita en käytä. Tupakkaa ei kulu.

1-2 kuppia päivässä, yleensä vain aamukahvi. Kahvi on kyllä aikamoista myrkkyä, mulla tulee mm. ahdistusta ja sydämentykytyksiä jos juon liikaa... Mut ilman en voi olla, kun sitten tulee hirvee päänsärky ja väsymys.

2 kuppia juon joka aamu maidon kanssa. yleensä en juo sitten enempää, paitsi jos käyn kaverilla/ulkona kahvilla. :D ainiin ja oon mä parina päivänä nyt ostastanu ulkoillessa niitä frezza moccia ku ne on niin hyviä :)

Kolme pannuu päivässä sellanen kymmenen kuppii menee monesti. Joskus en juo oikeastaan yhtään kahvia, mutta välillä sitä menee aika paljon, varsinkin jos käy kylässä niin aina on kaffet keitetty.

Yhteistyössä