Kahvia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meneehän sitä kun pannu tirisee pitkin päivää, kun pitää kaffet tarjota kaikille. Paketti päivässä kuitenkin kuulostaa ihan älyttömältä määrältä.

Normaalisti minä voisin "syyttää" väkimäärää, joka tässä talossa kulkee sisään ja ulos tasaisena virtana. "Ongelma" on että tällä viikolla on ollut tavallista vähemmän omaa väkeä kotona ja toisaalta mielestäni tavallista vähemmän käynyt vieraitakin eli pohjimmiltaan kyse on vain siitä, että itselläni ollut kotityöviikko ja sen myötä koko ajan -ihan itseäni varten - pannu kuumana.

Sanoisin että jokaisesta paketista vajaan neljänneksen voin laittaa muiden juomisiksi... lopuilla on marinoitu mummelia.
:eek:

Meillä menee puolessa vuodessa paketillinen :D Sekin vaan sen takia niin paljon, kun vieraille keitetään... Juodaan kyllä molemmat kahvia, jos on tarjolla, mutta mä en esim. oo koskaan keittänyt kahvia ainoostaan itelleni. Eikä olla koskaan taidettu keittää edes niin, että oltais vaan kahdestaan sitä juomassa... :)

Nooh.. mä yksin tuhoan vajaat 2 pakettia viikossa et ei tuo teillä nyt niin kauheaa kulutusta ole (jos sä olit se jolla on iiiiiiiiiiiiiiiiso perhe :D)

Mun ystävä on todennut joskus: Seanna toimii kahvilla :D

Haluanpa kuulla aikuisten lasteni kommentit kun siinä vaiheessa, kun loppukuukauden lastenhoitovuoroja jaetaan, totean että "kahvinkulutuksellisista syistä" en voi hoitaa pieniä kuin max. kahtena päivänä viikossa...

:D

saattaa naamat venähtää myös siinä tapauksessa, että et ottaisi lasta vastaan jos tuojalla ei ole kaffepakettia tuliaisena...

Hui Mummeliisa! Eikö sua pelota sen epäterveellisyys kun tuossa määrin juot?

Ei oikeastaan.
Minulla on luonnostani matala verenpaine eli "runsaahko" kahvin kulutus normaalisti auttaa minua voimaan paremmin.
Nyt kuitenkin myönnän, että viime aikoina on mennyt selkeästi enemmän kuin mitä tuon vuoksi kannattaisi lipittää... mutta toisaalta en ole huomannut mitään negatiivisiakaan vaikutuksia.

Sitten jos joskus huomaan, niin joudun luonnollisesti muuttamaan niin tapojani kuin käsityksiänikin.

Meillä menee paketillinen viikossa noin suunnilleen. Silloin kun mies on kotona (lomalla tms) sen kyllä huomaa myös kahvin kulutuksessa. Niinä aikoina menee helposti kaksikin pakettia viikon mittaan.

Saas nähdä nyt, kun muuton myötä olen vihdoin antanut itselleni luvan ostaa kahvinkeittimen, jossa on myös erikoiskahveja varten keitin ja maidonvaahdotin. Voi olla, että kahvinkulutus kasvaa räjähdysmäisesti :D

Meneepä teillä tosiaan paljon kahvia :O

Mä en osaa arvioda meidän kulutusta, mut ei se kyllä hirveitä oo. Aamulla juodaan molemmat pari kuppia ja päivisin sit, JOS käy vieraita. Itsellemme ei yleensä päivällä/iltasin keitellä.

Mä juon tosin aika paljon teetä päivällä sit.

Piti kyllä käydä hakemassa K-kaupasta eilen tarjouskahvia :xmas:

Yhteistyössä