Kuinka paljon juot alkoholia?

  • Viestiketjun aloittaja ryyppy
  • Ensimmäinen viesti
Kieltämättä, kyllä sitä tulee napsaistua. Kevyesti kumminkin. Viikossa 3-5 keskari Sakua. Se on aikas hyvää ja meidän S-marketissa halpaakin.
Satunnaiset baarikeikat menee ihan piruuttain non-alcoholic linjalla. On kiva katsella muiden hikisiä naamoja ja seuraavana aamuna nautiskella hyvästä olosta. Nyt kuitenkin tulossa pikkujouluja paritkin. Olen lupautunut irroittelemaan.
 
htt
Kieltämättä, kyllä sitä tulee napsaistua. Kevyesti kumminkin. Viikossa 3-5 keskari Sakua. Se on aikas hyvää ja meidän S-marketissa halpaakin.
Satunnaiset baarikeikat menee ihan piruuttain non-alcoholic linjalla. On kiva katsella muiden hikisiä naamoja ja seuraavana aamuna nautiskella hyvästä olosta. Nyt kuitenkin tulossa pikkujouluja paritkin. Olen lupautunut irroittelemaan.
Käy sinäkin hakee pullo Vitusta alkosta niin tiedät mille hyvä olut maistuu.
 
MilaMerita
En juo yhtään enää, laiton korkin kiinni syyskuussa, toiveena painon pudotus ja hahha mihin lankaan menin...ei oo paino tippuna vaikka join joka viikonloppu 1 viinipullon ja muutamia siidereitä päälle...ja skumppaa. No ei tosin tee enää mielikään ja miksi mä sitä joisin kun en sitä rentoutumiseenkaan tarvii...en näe siitä mitään järkee...miks te juotte alkoholia?
 
vierailija
Noh oluella alottelen ja kun se ei nouse päähän nii sit viinaa pari seuraavaa päivää ja sen jälkeen loppuu rahat eli kiljua loppu aika. Yleensä menee vähintään viikko yhtä soittoo. Lopetan juomisen kun sydän alkaa takoa hoosiannaa ja myönnän olen alkoholisti. Älkää juoko ja olen vasta 23.
 
vierailija
Koitan pysyä siinä max kuusi annosta viikossa, vaikka tiukkaa tekee. Menisi helpolla vähän enemmän. Hyvä, että on tuommoinen "juoppousraja" niin saa pidettyä jääkaapn oven kiinni.
Olutta juon ja joskus miehen kanssa pullo punaviiniä.[/QUOTE
0.35l viinaa päivässä kallista on pitäs ottaa vähän rauhallisemmin ton kaa viikonloppuisin vaan ja olutta sixpäkki sit oi ihan normaalia
 
vierailija
Noh oluella alottelen ja kun se ei nouse päähän nii sit viinaa pari seuraavaa päivää ja sen jälkeen loppuu rahat eli kiljua loppu aika. Yleensä menee vähintään viikko yhtä soittoo. Lopetan juomisen kun sydän alkaa takoa hoosiannaa ja myönnän olen alkoholisti. Älkää juoko ja olen vasta 23.
Moro mä oon 24v ja on samoja ongelmia ollu päässy niistä
 
vierailija
Juon irlantilaisia oluita ja punaviiniä. Viikolla satunnaisesti 1-2 olutta, viikonloppuna sillointällöin pullo tai pari viiniä.
Mä juon koskenkorva viinaa kossua siis joskus viikonloppusin maksaa 15€ 0.35l pullo ja sit halvinta olutta mitä on täällä on prismassa halpaa olutta ne vaihtelee että välillä koffi 90 senttiä ja välillä karjala 90 senttiä
 
vierailija
Mä juon koskenkorva viinaa kossua siis joskus viikonloppusin maksaa 15€ 0.35l pullo ja sit halvinta olutta mitä on täällä on prismassa halpaa olutta ne vaihtelee että välillä koffi 90 senttiä ja välillä karjala 90 senttiä
Yks jota kutsuin umpikänniksi (se on aina kännissä) se oli prismassa kun mä oli siellä töissä ja oli hyvällä tuulella ei juonut silloin vielä se sanoi jotain ja sanoin sille anteeksi etsitkö jotain ja se sanoi ei ei kun teillä on olut tarjouksessa ja sain UMPIKÄNNILTÄ TAPUTUKSEN OLALLE VAU!!!!
 
vierailija
Viikolla joka ilta 8päkki keppanaa. Viikonloppuna sitten reippaammin. Pe ehkä n 20 annosta ja lauantaina sama setti. Sunnuntaisin en juurikaan juo, mitä nyt vähän loiventavia tissuttelen.
 
vierailija
Ennen join jonkinlaiseen ahdistukseen ja eskapismiin.
Olen kai helposti sellainen yliajattelija, kaiken suhteen, ja kerran viikossa nollaus ja rentoutus oli mukavaa/tarpeellista/itselääkintää.
Sitten menin terapiaan ja sain lääkkeet, nyt oikein nautin siitä ajattelusta, analysoinnista ja näin ollen yhden "saunaoluen" nauttiminen tuntuu turhalta ja olen lopettanut kavereiden tapaamisen baareissa. En halua tehdä sitä itselleni, se on tarpeetonta, tein tyhmiä asioita ja kontrolli katosi.
En usko että nykyään käyttäyisin niin, mutta en tarvitse alkoholia.

Sitten viime pikkujoulujen, olen yhteensä juonut pari lasillista. Nyt siis hieman jännittää kun taas oletetaan että juon ja olen äärimmäisen seurallinen. Mutta ei kiinnosta alkoholi, eikä oikeastaan ne samat ihmisetkään enään.
Sääli että minua ei juurikaan enää edes pyydetä ulos.:(
 
vierailija
Nuorempana tuli juotua bile kännejä viikonloppuisin, nykyisin baarityöläisenä tasaiseen tahtiin 1-3 juomaa after work tyyliin. Erilaiset oluet ja siiderit maistuu ja joskus viini.
 
Vodkaa, likööriä, konjakkia, rommia tai jopa joskus viskiä, saatan ottaa pikku hömpsyt sillon tällöin.

En osaa sanoa yhtään paljonko rahaa menee. Aika paljon saadaan lahjaksi juomisia.

Viikossa en välttämättä juo yhtään.

Sillon kun lapset ovat mummilassa niin saatan ottaa jopa muutamia lasillisia etenkin jos on hyvää seuraa ja ollaan hilettämässä.
Näin ne ajat ja maut muuttuu. Nykyään juon kylmällä kaudella pari pottua likööriä. Vahvat ei maistu enää ollenkaan.
Damn, niin paljon on hyviä alkoholeja joita ei enää tee mieli. Liköörikin jäi yhteen tai kahteen lasiin/krt ja olin jo hiprakassa.😬

Ovatko muut huomanneet että kun tulee ikää lisää niin alkomahoolia ei tee enää mieli?

Harmi kun en ole mikään viininjuoja. Vanhemmat ihmiset tykkää yleensä viineistä. Ystäväni tykkää ja olen tehnyt kaikkeni että löytäisin edes yhden viinin mitä voisin juoda mutta ei. Jopa asiantuntijoita olen käyttänyt etsimiseen - ei uppoa niin ei uppoa.
 
vierailija
En yhtäön. Absolutisti jo 12 vuotta. Ja ei, mulla ei ole ollut mitään ongelmia alkon kanssa. Jäin yksin lapsen kanssa, eikä enää päässy mihinkään, niin se vaan jäi ja sit ei enää huvittanu ollenkaan. Ei edes lähtee baariin kenenkään kanssa.

Ennen tätä päätöstä join muutenkin vain viikonloppuna, JOS lähettiin jonnekin. Eli ei edes joka viikonloppu. Mitään kotitissuttelua en oo koskaan harrastanu. Ja mulle riitti ne pari kolme sidukkaa pohjiksi ja toiset pari baarissa. Väkevistä en oo oikeen tykänny koskaan. Oon teininäkin mielummin juonu jotain viiniä, kun kossua. Toki sitäkin joskus, jos piti saada äkkiä känni, että ehti suurin piirtein selvitä ennen kotiin menoo... :D Mulla on niin huono viinapää, että vähästäkin tulee jo känniin. Ja nyt varmaan näin pitkän tauon jälkeen riittäs se yks sidukka ja meikäläisen sais taluttaa nukkumaan...
 
vierailija
Tuskin ollenkaan nykyään. Yksin tissuttelijaksi minusta ei vain ole, kuvaavaa on että jääkaapissani pyöri yksi iso lonkerotölkki puolentoista vuoden ajan. Toista oli silloin nuorena, jolloin tuli kaveriporukassa bileteltyä ja juostua raflasta ja yökerhosta toiseen lähes viikottain, viinapää oli silloin mahdoton; kaikki maistui ja krapulaa ei näkynyt. En tosin ylpeile sillä.
Nyt ei ole napanderiseuraa, tosin ei oikein maistukaan, vaikka voisi jopa hyvääkin tehdä.
 

Yhteistyössä