Kuinka paljon itseäsi vanhemman kanssa voisit harrastaa seksiä?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No ei se äijä ollu HYVÄ ihminen.
Ei sillä ole väliä vaikka nussis kuinka lempeästi ja kehuen, mutta sairasta tuommonen on.

Joku nelikymppinen pervo teinin kanssa sekstatessaan ei koskaan ole _hyvä_ ihminen.

Sä oot taas tässäKIN asiassa tajuttoman naiivi.

Olet ihan höttöä välillä.
Nojoo en itsekkään pitäisi hyvänä et mun tytön kimpus olis vanhempi mies ja vetelisin ehkä nenään. Mut sitku aattelee et lispe eli juuri nuin ni oisko lispen hienot lapset jääneet saamatta jos olisi tapahtunut toisin ni ei voi tietää ja nyt lispe voi antaa oppia lapsilleen. Munkin lapsi oli jäädä saamatta. Mut sillonku seurustelin lapsen äidin kaa ja lapsi ei ollut viellä olemassa. Niih baaris sitten tutustuin kahteen tosi kauniiseen tyttöön ja se homma meni niin et ne jopa näytti tissinsä mulle ku kännis menin möläyttämään et näyttäkää tissit😁 sit ne pyysi mua kämpille kolmen kivaan ja siis ne oli tosi kuumia. Mut onneks kieltäydyin enkä lähtenyt messiin jos olisin lähtenyt olisi varmaankin lapsi jäänyt saamatta ja oon kiitollinen etten antanut himon viedä et pienistä ne jutut voi olla elämästä kiinni

vierailija
Läähpuuh käsi hunajapurkkiin kyynärpäätä myöten ja huljunmuljun nuorikkoja :3 Kaikki yli 14,01V kelpaa. Nuorin ollut 13, jonka kanssa useat yöt ja päivät vietettiin, kesti liki vuoden verran tuota.

Nyttemmin ollut useita 20-25v, niin suomalaisia kuin muita lomaromansseja. Tosin tämä on oikeuteni, sillä enhän ole turaani kotleetto vaan spartalainen atleetti, joka vaalii kehoaan ja täten selvähän se on että naaraat innostuvat mahdottomasti. Vanhin ollut 47v.

Tuota tulet katumaan vielä kiikkustuolissakin.
En kadu se olisi ollut yksi ilta ja on noita kolmenkimppoja tullu elämässä ihan riittävästi kerran jopa neljän eli minä ja kolme naista. Mut jos olisin tuolloin lähtenyt ni olisi maailman kaunein ja ihanin tyttö lapsi jäännyt saamatta ja mun tyttö on viellä fiksukin. Vetelee 9 koulussa ihan erilainen ku mä sillä saralla mä koulussa häröilin muuta. Ainoo kymppi plus mun koulu uralla tuli historian kokees toinen maailmansota

vierailija
En kadu se olisi ollut yksi ilta ja on noita kolmenkimppoja tullu elämässä ihan riittävästi kerran jopa neljän eli minä ja kolme naista. Mut jos olisin tuolloin lähtenyt ni olisi maailman kaunein ja ihanin tyttö lapsi jäännyt saamatta ja mun tyttö on viellä fiksukin. Vetelee 9 koulussa ihan erilainen ku mä sillä saralla mä koulussa häröilin muuta. Ainoo kymppi plus mun koulu uralla tuli historian kokees toinen maailmansota
Kadut.

vierailija
Olin 19 v kun kait 5kymppinen nainen vei mun poikuuden

Nyt se vaan on niin että hehkeet nuoret naiset kerää aina se huomion nykyisin
lihava ei saa olla
Joku 18-25 olisi hieno kokemus, teinit 16 v ja alleon lapsia joten ei kiitti

mut kyllä sopusuhtanen tyttömäinen 50 jopa 60 vois tulla kysymykseen
mummomaiset on kyllä niin törn-offeja ettei kiinnosta yhtikäs

Häröilijä ei näytä ymmärtävän katua ainutlaatuista sessiota
No en kadu siin oli viel niin et ku oltiin lapsen äidin kaa baaris kaljoil ni nää naiset tuli jutteleen ja pyytää lähtee jäkeen bileisiin ja sit hetken pääst ne sanoi myös lapsen äidille et voit säkin tulla mukaan. Oli vähän röyhkeet näin jälkikäteen ajateltuna. Sananen viellä seksistä sitten taidan olla tästä asiasta hiljaa ku ei sillä tarviu mehustella. Mut teineinähän me kokeiltiin kaikenlaista ja vaihdettiin parei ja saattoi monta olla samaan aikaan huoneessa ja tyyliin läpsystä vaihto toiseen. Ja joo nuorempana oli pahimillaan saattoi olla kolmekin eri naista samana päivänä ja sit kun olin perhekodis jyväskyläs mulla saattoi olla siellä säätö ja tääl ku viikonloppuna pääsin tänne omaan kotikuntaan ni tääl toinen. Menin aika usein ihastuksen mukana ja menin jutteleen sille kehen ihastuin. Joillekkin baaris ku en uskaltanut mennä jutteleen kirjoitin siellä kirjeen tai yhdelle hipille kirjoitin kirjeen siel baaris ja siin oli mun numba tietty. Ja joo yhden kirjeen olen antanut kaupan kassalle. Frendit sanoi silloin nuorempana et vaihdan naista kuin sukkia. Mut joo menin sen ihastuksen mukana liian usein ja oon siis ollut tosi huono kumppani aina ainakin tuolta osin eli en siis ole luotettava tai en ollut tuolloin. Kyl tilanne on muuttunut ja siihen auttoi osaltaan tää kaksplus palsta te naiset ootte ollu fiksui kirjoittajii ja hyvii keskustelui ollu se pani mun pään uusiin sfääreihin ja joidenkin kanssa sellasta henkistä yhteyttäkin ja nykyään se on kyl tärkeintä ja saanut naisten erinäkökulmii lukea ku just ehkä palstalaisten tapasia naisia en juuri tapaa ulkomaailmassa ja täält sai ennen ihan hyvii arjen vinkkei terveellisempiin tapoihin ja tääl jotenkin aukes enemmän ja tuli vapautuneempi ja kevyempi olo joka kyl sit sekos täysin. Mut täällä on ollu tosi kiva jutella. Nykyään tunnen ihastusta äärrimmäisen harvoin enkä juokse niiden perässä. Sillonku kuuppa sekos kaikesta täysin ni juoksin koko ajan uusien tunteiden ja ihastusten parissa kun luulin et se 1 nainen oli kaikki ne naiset ehkä joihin koin "ihastumisia" ja ehkä nykyään olisin täysin erilainen parisuhtees mut vanhoi tapoi on ja ne voi vahingossakin tulla pintaan en tarkoita nyt ihastumisia. Vaan sitä et must tulee passiivinen enkä ole hereillä parisuhteessa vaan vaivun vaik omaan maailmaan enempi tai en oo niinkuin läsnä et siinä on mul ongelmia läsnäolos ja sit vetäydyn kuoreeni ja oon kivi ja tunteet haalenee silloin ja eriydytään toisistamme. Ja siis nyky tilanteesta ja ihastumisista et nykyään oon tosi hitaasti syttyvä oon tän sanonut aiemminkin. Mut esim tapasin mun mielestä kauniin rokki mimmin ja siis en tuntenut aluksi mitään mut ku parivuotta oltiin juteltu ku voitiin jutella vaik muovipussien elämästä ni jotenki mul alkoi tuleen tunteita sitä kohtaan ja myöhemmin saatoin myös kokea panetusta 😁 mut niihin tunteisiin meni parivuotta aikaa. Ni ei sinne sänkyyn pitäisi olla mikään kiire vaan edetä ihan rauhassa ja kattoo miten homma muuten toimii. Ja sitku naiset oli sittenkin tässä asiassa et kun on henkinen yhteys toiseen ni se seksi on upeampaa silloin kumppanin kaa. Okei mä en oo seurustellu sillä tasolla kenenkään kanssa en oo ollu henkisesti tiukoissa suhteissa vaan ehkä sit kuitenkin henkisesti löyhissä liitoissa ja siksi on ollut helppo lennossa vaihtaa toiseen eikä viettää aikaa sinkkuna.

vierailija
No en kadu siin oli viel niin et ku oltiin lapsen äidin kaa baaris kaljoil ni nää naiset tuli jutteleen ja pyytää lähtee jäkeen bileisiin ja sit hetken pääst ne sanoi myös lapsen äidille et voit säkin tulla mukaan. Oli vähän röyhkeet näin jälkikäteen ajateltuna. Sananen viellä seksistä sitten taidan olla tästä asiasta hiljaa ku ei sillä tarviu mehustella. Mut teineinähän me kokeiltiin kaikenlaista ja vaihdettiin parei ja saattoi monta olla samaan aikaan huoneessa ja tyyliin läpsystä vaihto toiseen. Ja joo nuorempana oli pahimillaan saattoi olla kolmekin eri naista samana päivänä ja sit kun olin perhekodis jyväskyläs mulla saattoi olla siellä säätö ja tääl ku viikonloppuna pääsin tänne omaan kotikuntaan ni tääl toinen. Menin aika usein ihastuksen mukana ja menin jutteleen sille kehen ihastuin. Joillekkin baaris ku en uskaltanut mennä jutteleen kirjoitin siellä kirjeen tai yhdelle hipille kirjoitin kirjeen siel baaris ja siin oli mun numba tietty. Ja joo yhden kirjeen olen antanut kaupan kassalle. Frendit sanoi silloin nuorempana et vaihdan naista kuin sukkia. Mut joo menin sen ihastuksen mukana liian usein ja oon siis ollut tosi huono kumppani aina ainakin tuolta osin eli en siis ole luotettava tai en ollut tuolloin. Kyl tilanne on muuttunut ja siihen auttoi osaltaan tää kaksplus palsta te naiset ootte ollu fiksui kirjoittajii ja hyvii keskustelui ollu se pani mun pään uusiin sfääreihin ja joidenkin kanssa sellasta henkistä yhteyttäkin ja nykyään se on kyl tärkeintä ja saanut naisten erinäkökulmii lukea ku just ehkä palstalaisten tapasia naisia en juuri tapaa ulkomaailmassa ja täält sai ennen ihan hyvii arjen vinkkei terveellisempiin tapoihin ja tääl jotenkin aukes enemmän ja tuli vapautuneempi ja kevyempi olo joka kyl sit sekos täysin. Mut täällä on ollu tosi kiva jutella. Nykyään tunnen ihastusta äärrimmäisen harvoin enkä juokse niiden perässä. Sillonku kuuppa sekos kaikesta täysin ni juoksin koko ajan uusien tunteiden ja ihastusten parissa kun luulin et se 1 nainen oli kaikki ne naiset ehkä joihin koin "ihastumisia" ja ehkä nykyään olisin täysin erilainen parisuhtees mut vanhoi tapoi on ja ne voi vahingossakin tulla pintaan en tarkoita nyt ihastumisia. Vaan sitä et must tulee passiivinen enkä ole hereillä parisuhteessa vaan vaivun vaik omaan maailmaan enempi tai en oo niinkuin läsnä et siinä on mul ongelmia läsnäolos ja sit vetäydyn kuoreeni ja oon kivi ja tunteet haalenee silloin ja eriydytään toisistamme. Ja siis nyky tilanteesta ja ihastumisista et nykyään oon tosi hitaasti syttyvä oon tän sanonut aiemminkin. Mut esim tapasin mun mielestä kauniin rokki mimmin ja siis en tuntenut aluksi mitään mut ku parivuotta oltiin juteltu ku voitiin jutella vaik muovipussien elämästä ni jotenki mul alkoi tuleen tunteita sitä kohtaan ja myöhemmin saatoin myös kokea panetusta mut niihin tunteisiin meni parivuotta aikaa. Ni ei sinne sänkyyn pitäisi olla mikään kiire vaan edetä ihan rauhassa ja kattoo miten homma muuten toimii. Ja sitku naiset oli sittenkin tässä asiassa et kun on henkinen yhteys toiseen ni se seksi on upeampaa silloin kumppanin kaa. Okei mä en oo seurustellu sillä tasolla kenenkään kanssa en oo ollu henkisesti tiukoissa suhteissa vaan ehkä sit kuitenkin henkisesti löyhissä liitoissa ja siksi on ollut helppo lennossa vaihtaa toiseen eikä viettää aikaa sinkkuna.
eijaksalukeaeisittenmilläänjaksalukeatuotapötkökirjotustasäootkyllämelkonenhölmökunetvieläkääntajuavaikkaonsanottuniinmonetkerrat

Ja siis mä en ole ollut henkisesti sen oikean kanssa kun sydän heräsi enemmän tällä palstalla eli seksi nyt naisen oikean kanssa olisikin aidosti eka kerta kun sydämmet saa liiton niin mitä silloin sydämmille tapahtuu? Ja kun in ehkä jotain henkistä heräämistä tapahtunut ni se oliskin neitsyen eka kerta? Ja en nyt tarkoita menneiden panoja niitähän nyt on ollut mut sillon ollut henkisesti lukossa ja tiukka muuri ni se on ollut tarkoituksemukaisematonta ja sitku on se aito yhteys omaan kultaan ni sit sydän aidosti rakastaa ja se on eka kerta? Eli ei ole harrastanut seksiä vaik vähän on ollut peliä muiden kaa ku mus on sen vanhan jumitusta kun se on tuttu ja turvallinen ku on rauhaisaa ni siitä nauttii ja siit voi tulla huono tapa ja sydän ei elä niin siinä vanhassa sitten olen vähän sortunut baarissa suutelointiin ja rintojen imemiseen tätä oli vähäsen tos parivuot sitten ku oon vaipunu siihen vanhaan ni siinä olen ehkä jotenkin vapaa mut nyt täl hetkel 1 pahe ja se on tupakka millehän maailma tuoksuu jos pääsen röökist eroon. Miettikää milloin on se eka kerta ei sil kiire ole ku muutkin muka niin tekee omaan tahtiin.

vierailija
No en kadu siin oli viel niin et ku oltiin lapsen äidin kaa baaris kaljoil ni nää naiset tuli jutteleen ja pyytää lähtee jäkeen bileisiin ja sit hetken pääst ne sanoi myös lapsen äidille et voit säkin tulla mukaan. Oli vähän röyhkeet näin jälkikäteen ajateltuna. Sananen viellä seksistä sitten taidan olla tästä asiasta hiljaa ku ei sillä tarviu mehustella. Mut teineinähän me kokeiltiin kaikenlaista ja vaihdettiin parei ja saattoi monta olla samaan aikaan huoneessa ja tyyliin läpsystä vaihto toiseen. Ja joo nuorempana oli pahimillaan saattoi olla kolmekin eri naista samana päivänä ja sit kun olin perhekodis jyväskyläs mulla saattoi olla siellä säätö ja tääl ku viikonloppuna pääsin tänne omaan kotikuntaan ni tääl toinen. Menin aika usein ihastuksen mukana ja menin jutteleen sille kehen ihastuin. Joillekkin baaris ku en uskaltanut mennä jutteleen kirjoitin siellä kirjeen tai yhdelle hipille kirjoitin kirjeen siel baaris ja siin oli mun numba tietty. Ja joo yhden kirjeen olen antanut kaupan kassalle. Frendit sanoi silloin nuorempana et vaihdan naista kuin sukkia. Mut joo menin sen ihastuksen mukana liian usein ja oon siis ollut tosi huono kumppani aina ainakin tuolta osin eli en siis ole luotettava tai en ollut tuolloin. Kyl tilanne on muuttunut ja siihen auttoi osaltaan tää kaksplus palsta te naiset ootte ollu fiksui kirjoittajii ja hyvii keskustelui ollu se pani mun pään uusiin sfääreihin ja joidenkin kanssa sellasta henkistä yhteyttäkin ja nykyään se on kyl tärkeintä ja saanut naisten erinäkökulmii lukea ku just ehkä palstalaisten tapasia naisia en juuri tapaa ulkomaailmassa ja täält sai ennen ihan hyvii arjen vinkkei terveellisempiin tapoihin ja tääl jotenkin aukes enemmän ja tuli vapautuneempi ja kevyempi olo joka kyl sit sekos täysin. Mut täällä on ollu tosi kiva jutella. Nykyään tunnen ihastusta äärrimmäisen harvoin enkä juokse niiden perässä. Sillonku kuuppa sekos kaikesta täysin ni juoksin koko ajan uusien tunteiden ja ihastusten parissa kun luulin et se 1 nainen oli kaikki ne naiset ehkä joihin koin "ihastumisia" ja ehkä nykyään olisin täysin erilainen parisuhtees mut vanhoi tapoi on ja ne voi vahingossakin tulla pintaan en tarkoita nyt ihastumisia. Vaan sitä et must tulee passiivinen enkä ole hereillä parisuhteessa vaan vaivun vaik omaan maailmaan enempi tai en oo niinkuin läsnä et siinä on mul ongelmia läsnäolos ja sit vetäydyn kuoreeni ja oon kivi ja tunteet haalenee silloin ja eriydytään toisistamme. Ja siis nyky tilanteesta ja ihastumisista et nykyään oon tosi hitaasti syttyvä oon tän sanonut aiemminkin. Mut esim tapasin mun mielestä kauniin rokki mimmin ja siis en tuntenut aluksi mitään mut ku parivuotta oltiin juteltu ku voitiin jutella vaik muovipussien elämästä ni jotenki mul alkoi tuleen tunteita sitä kohtaan ja myöhemmin saatoin myös kokea panetusta 😁 mut niihin tunteisiin meni parivuotta aikaa. Ni ei sinne sänkyyn pitäisi olla mikään kiire vaan edetä ihan rauhassa ja kattoo miten homma muuten toimii. Ja sitku naiset oli sittenkin tässä asiassa et kun on henkinen yhteys toiseen ni se seksi on upeampaa silloin kumppanin kaa. Okei mä en oo seurustellu sillä tasolla kenenkään kanssa en oo ollu henkisesti tiukoissa suhteissa vaan ehkä sit kuitenkin henkisesti löyhissä liitoissa ja siksi on ollut helppo lennossa vaihtaa toiseen eikä viettää aikaa sinkkuna.
Syötkö sä jotain lääkkeitä?

Ja siis mitä seksiin tulee niin kyl se tuntuu et nyt olisi siinäkin eka kerta ja jos senkin tekisi tällä kertaa oikein ei niin itsekkäästi kuin ennen ja silläkin osalla parantaen et kummatkin voi hyvin mut kyl sekin vaatii kommunikaatiota.
Ja siis olen miettinyt et mitäpä jos on loppuelämän yksin ni sekin mietittynä oli fine ku mä oon tottunut oleen itekseni ja ei ole sillain ongelmaa olla ittensä kaa siis vois sanoo et kyl mä suurimman osan aikaa tulen toimeen itseni kaa siis sillain et on kyl ilosempi mieli kuin vuosiin ku rajuja kamppailuja henkisiä ja negatiivisia ääniä ja nyt näyttää paremmalta ja siis ehkä isäni antaa minullekkin anteeksi anteeksi että olen tuolla tavoin sekoillut se alkaa haihtumaan mut kyl niit sekoilui voi tulla vastaan mut se miten reagoin voi kyllä olla kysymysmerkki ja juuh on mul tapana kyl pitää homma ehkä henkisesti stabiilina ni sorrun siihen että myötäilen kun en kaipaa räiskyntää ja sitä et alkaa turha kinastelu ja ihmetellään miksi olen negatiivinen kun on erimieltä. Jooh jotkut naiset ei kestä sellasta kriittistä keskustelua vaan suuttuu se suuttuminen on hallinta mekanismi saada toinen hiljaiseksi ja myötämielisemmäksi omalle mielipiteelleen enkä mä jaksa sellaista ollenkaan mut sit tulee se et hommaa on pidettävä stabiilina ja henkisesti myös ni eihän siin tunne ehkä kehity? Miten keskustella asiallisesti kaikesta mitä mieleen pälähtää eikä hermostua erimielisyydestäkään. Mut kuten forevermulan opetti sanan ni ei kannata jäädä tinkaamaan siitä samasta asiasta vaan pitää tauko ja miettiä vaik toisen asiaa toinen saa sen sanan paremmin mietittynä paperille toinen puhumalla ja voihan se toinen tietty lukea paperista sen ajatuksen mitä siitä toisen mielipiteestä tuli mieleen? Turha tinkaaminen on ihan turhaa. Sit keskustelette toisen mielipiteestä vaik se tuntuisi ittelle väärältä tai pitäisi tuntea itsensä oikeammaksi. Ei ky parisuhteen pitäisi olla kilpailu vaan tiimi mut miten nuo käytännössä toimisi vaikea sanoa muuttujia on niin paljin.

Kysymys on todella teoreettinen. Eikö se voisi miesten kohdalla kuulua "kuinka paljon nuorempi pitää partnerin olla, että voisit harrastaa seksiä"?

Mutta myönnytyksenä palstamammoille annettakoon esimerkki poikkeuksesta.
Hojyo Maki täyttää loppuvuodesta 50 ja hoitelisi minut varmaan vaivatta, hän on aikuisviihdetähti.

Viimeksi muokattu:
vierailija
Ja siis mitä seksiin tulee niin kyl se tuntuu et nyt olisi siinäkin eka kerta ja jos senkin tekisi tällä kertaa oikein ei niin itsekkäästi kuin ennen ja silläkin osalla parantaen et kummatkin voi hyvin mut kyl sekin vaatii kommunikaatiota.
Ja siis olen miettinyt et mitäpä jos on loppuelämän yksin ni sekin mietittynä oli fine ku mä oon tottunut oleen itekseni ja ei ole sillain ongelmaa olla ittensä kaa siis vois sanoo et kyl mä suurimman osan aikaa tulen toimeen itseni kaa siis sillain et on kyl ilosempi mieli kuin vuosiin ku rajuja kamppailuja henkisiä ja negatiivisia ääniä ja nyt näyttää paremmalta ja siis ehkä isäni antaa minullekkin anteeksi anteeksi että olen tuolla tavoin sekoillut se alkaa haihtumaan mut kyl niit sekoilui voi tulla vastaan mut se miten reagoin voi kyllä olla kysymysmerkki ja juuh on mul tapana kyl pitää homma ehkä henkisesti stabiilina ni sorrun siihen että myötäilen kun en kaipaa räiskyntää ja sitä et alkaa turha kinastelu ja ihmetellään miksi olen negatiivinen kun on erimieltä. Jooh jotkut naiset ei kestä sellasta kriittistä keskustelua vaan suuttuu se suuttuminen on hallinta mekanismi saada toinen hiljaiseksi ja myötämielisemmäksi omalle mielipiteelleen enkä mä jaksa sellaista ollenkaan mut sit tulee se et hommaa on pidettävä stabiilina ja henkisesti myös ni eihän siin tunne ehkä kehity? Miten keskustella asiallisesti kaikesta mitä mieleen pälähtää eikä hermostua erimielisyydestäkään. Mut kuten forevermulan opetti sanan ni ei kannata jäädä tinkaamaan siitä samasta asiasta vaan pitää tauko ja miettiä vaik toisen asiaa toinen saa sen sanan paremmin mietittynä paperille toinen puhumalla ja voihan se toinen tietty lukea paperista sen ajatuksen mitä siitä toisen mielipiteestä tuli mieleen? Turha tinkaaminen on ihan turhaa. Sit keskustelette toisen mielipiteestä vaik se tuntuisi ittelle väärältä tai pitäisi tuntea itsensä oikeammaksi. Ei ky parisuhteen pitäisi olla kilpailu vaan tiimi mut miten nuo käytännössä toimisi vaikea sanoa muuttujia on niin paljin.
blaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaablaa

Kyllä tuon po/ tilaan pitäisi vaihtaa ne kun eivät tehoa olle/ nkaan.

Ha/ kkasi äitinsäkin!
Noh tilanne päivitys käytiin äitin kaa tossa uimassa ja äiti teki evästä ja hommat oli ok pieni ratti raivo kun ajoi ohiliittymästä ja siin tuli kiukku mut kiukku johtaa vain virheiden sarjaan ja hermostuu lisää. Mä vaan itsekin kiuks ettei hätää kyl jostain pääsee kääntyy. Ettei se hermoilu auta. Mut laitoin et meijän kohtaaminen meni paljon paremmin nyt. Ensviikolla olisi tarkoitus mennä syömään ehkä pikku askelin mekin saadaan homma toimiin ilman kiukkua. Oli noin vuosi ettei nähtykkään

vierailija
Noh tilanne päivitys käytiin äitin kaa tossa uimassa ja äiti teki evästä ja hommat oli ok pieni ratti raivo kun ajoi ohiliittymästä ja siin tuli kiukku mut kiukku johtaa vain virheiden sarjaan ja hermostuu lisää. Mä vaan itsekin kiuks ettei hätää kyl jostain pääsee kääntyy. Ettei se hermoilu auta. Mut laitoin et meijän kohtaaminen meni paljon paremmin nyt. Ensviikolla olisi tarkoitus mennä syömään ehkä pikku askelin mekin saadaan homma toimiin ilman kiukkua. Oli noin vuosi ettei nähtykkään
Melkoista persoonallisuushäikkää selvästi sinulla!

vierailija
"Voisit harrastaa seksiä"
No ihan minkä ikäisen kanssa tahansa. Eri asia haluaisinko.

En ole kiinnostunut lähellekään oman ikäisistä naisista. Tietysti asiaa parantaisi jos nainen olisi jollain tavalla läheinen ja tulisi romanttiset tunteet mukaan. Pelkän seksin vuoksi en harrastaisi seksiä yli 20 vuotisen kanssa.

Yhteistyössä