Hyi helvete!Max 30v. vanhemman kanssa.
Olen nainen.
Hyi helvetti itsellesi vaan.Hyi helvete!
Ja ikäsi on?
Minkä ikäinen olit kun makasit 22 vuotta vanhemman kanssa?No olen ollut 22 vuotta vanhemman kanssa. Nykyisin voisin vielä harkita esim. Steven Tyleria, vaikka hänen kanssaan ikäeroa tulee yli 35 vuotta Mulla on työkavereina semmosia viiskymppisiä, jotka vaikuttavat valehtelematta 10 vuotta nuoremmilta ja jotkut taas kaljuuntuu jo 25-vuotiaina ja näyttää kaljamahoineen yli nelikymppisiltä.
Mutta eikö se ole sitten outoa kun olet itse vaikkapa 70-vuotias ja poikaystävät ovat alle 20-vuotiaita?En ole yli kahtakymmentä vuotta vanhemman kanssa ollut. Tuskin tulen olemaankaan. Ja olen tarpeeksi vanha tietämään sen.
Puhuin vanhemmista. En nuoremmista. Siinä ikäraja ois jotain kymmenen vuotta.Mutta eikö se ole sitten outoa kun olet itse vaikkapa 70-vuotias ja poikaystävät ovat alle 20-vuotiaita?
Olin 22 vuotta.Minkä ikäinen olit kun makasit 22 vuotta vanhemman kanssa?
Panit 44v ukon kanssa!!! Hyi vittu!Olin 22 vuotta.
Itseasiassa panin monta kymmentä kertaa ja kivaa oli.Panit 44v ukon kanssa!!! Hyi vittu!
Sen jälkeen kun olin tavannut tämän ensimmäisen kerran, ajattelin, että on minua pari-kolme vuotta vanhempi. Kun en tiennyt tarkkaa ikää, arvioin, että on maksimissaan 5-6 vuotta vanhempi mutta että tuo pari-kolme vuotta on luultavammin lähempänä oikeaa ikää. Sitten myöhemmin sain tietää, että hän onkin 16 vuotta vanhempi! Ei näyttänyt eikä vaikuttanut yhtään siltä.16 vuotta vanhemman