kuinka päästä eroon tästä jatkuvasta stressistä ja ahdistuksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ku tietäis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. Muuttaa pois. Mutta se ei ole mahdollista koska sitten menetän mieheni ja rikon lapsilta perheen.

2. En tiedä. Yksin on vaikea tehdä mitään jos toista ei kiinnosta parisuhteen hoito.

3. En voi tehdä tän eteen mitään koska mies ei tiedä haluaako lapsia lisää vai ei.
Miksi haluat elää, asua ja hankkia lisää lapsia miehen kanssa, joka mitä ilmeisimmin ei halua olla sinun kanssasi? Jos lastesi vuoksi, oletko varma, että lapsesi kiittävät sinua 20 vuoden kuluttua päätöksestäsi?

[QUOTE="vierailija";29894012]Miksi haluat elää, asua ja hankkia lisää lapsia miehen kanssa, joka mitä ilmeisimmin ei halua olla sinun kanssasi? Jos lastesi vuoksi, oletko varma, että lapsesi kiittävät sinua 20 vuoden kuluttua päätöksestäsi?[/QUOTE]

mistä sen muka voi päätellä haluaako olla vai ei?

Eihän se raha ole se pää ongelma tässä se on vain yksi osa. Vaikka onhan se niin että kyllä se raha helpottaa hurjan paljon kaikessa.

Vaan oikeastaan se että tein minä kuinka vaan olen silti umpikujassa.

Enkä mä loppujen lopuks paljoa toivo...
Töitä jossa parempi palkka, perheenlisäystä ja parannusta parisuhteeseen.
Mutta ku ei vaan onnistu..

parannusta parisuhteeseen saa pariterapiasta(osaavalta terapeutilta) myös netistä löytyy parisuhde kurssi ihan nettijuttu.. auttoi meillä paljon vaikka olin skeptinen

Yhteistyössä