Tai miksei isyydenkin 
Kun niitä hetkiä tulee...kämppä sikin sokin, duunit kaatuu niskaan, lapset kiljuu ja raatelee toisiaan, kaikki menee päin persettä...mitä teet, että selviydyt iltaan?
Minä joskus mietin, että jos vaan menisi eteiseen, avaisi oven, ja lähtisi. En pystyisi kuitenkaan oikeasti tekemään niin. Ja hetken säälin itseäni, ja sitten lasken montako tuntia jäljellä. Ja koitan kestää puoli tuntia kerrallaan. Aina on ilta tullut
Kun niitä hetkiä tulee...kämppä sikin sokin, duunit kaatuu niskaan, lapset kiljuu ja raatelee toisiaan, kaikki menee päin persettä...mitä teet, että selviydyt iltaan?
Minä joskus mietin, että jos vaan menisi eteiseen, avaisi oven, ja lähtisi. En pystyisi kuitenkaan oikeasti tekemään niin. Ja hetken säälin itseäni, ja sitten lasken montako tuntia jäljellä. Ja koitan kestää puoli tuntia kerrallaan. Aina on ilta tullut