H
hiihop
Vieras
Ammatinvalinta psykologilla olen käynyt ja ihan rehellisesti sanottuna mun mielestä se oli ihan höpönpöppöä ja se psykologi toisti aina vaan sitä että sun pitää tehdä sitä mitä sä haluat/olet kiinnostunut. Jep tekishän sitä jos vaan tietäis mistä on kiinnostunut ja mitä haluaa. Nyt on ollut pitkään sellainen "tyhjyys" ettei oikein tiedä mitä haluaa eikä oikein ota kiinnostuakseen mistään.
Osaan kyllä aikalailla sanoa jotain aloja minne en halua, osasta mulla on ihan käytännössä työkokemusta ja siksi osaan sanoa etten niihin hommiin sovi.
Sitten vielä kaikenlisäks todella huonot opiskelu mahdollisuudet täällä päin. Täytyis matkustaa tosi kauas että olis vähän laajempi valikoima. Mies ja lapset on ihan totaalisen vastaan muuttoa.
Osaan kyllä aikalailla sanoa jotain aloja minne en halua, osasta mulla on ihan käytännössä työkokemusta ja siksi osaan sanoa etten niihin hommiin sovi.
Sitten vielä kaikenlisäks todella huonot opiskelu mahdollisuudet täällä päin. Täytyis matkustaa tosi kauas että olis vähän laajempi valikoima. Mies ja lapset on ihan totaalisen vastaan muuttoa.