Kuinka nuoren kanssa voisit tapailla/deittailla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätäpä tässä on tullut pohdittua..
Mutta en ainakaan voisi kuvitella deittailevani yli 10 vuotta nuoremman kanssa.
Toki ehdotuksia on tullut n. 20 v nuoremmiltakin, nehän vois olla mun lapsia...

Ite oon +40 v

Hmm.... Oon ite 24 ja varmaan 19 tai 20 olisi nuorin ikä mikä vielä menis. Yhdeksäntoistakin tuntuu jotenkin pieneltä pojalta :D No joo, oon itsekin vielä todella nuori ;) Mitä vanhemmaksi tulee sitä vähemmän ikäero haittaa. Esim. jos olisin kolmekymppinen voisin ihan hyvin kuvitella tapailevani 22 vuotiasta.

Näin 23-vuotiaana voin vastata hyvin, että kunhan on täysi-ikäinen. Todellisuudessa en kuitenkaan näe itseäni ihastumassa itseäni nuorempaan miehenalkuun vaan katselen mielummin sellaisia hieman itseäni vanhempia miehiä "sillä silmällä".. Tosin se ikä nyt on yksi viimeisiä asioita mitä tulee mietittyä kumppaninhaussa, en poissulkisi siis itseäni nuorempaakaan kumppania kokonaan. 25-30+ miehet nyt vaan useimmiten on miehekkäämpiä ja vetovoimaisempia kuin vasta täysi-ikään tulleet :)

Mun mies on 6 vuotta nuorempi kuin minä. Hän oli 21 ja minä 27 kun alettiin seurustelemaan. Tämäkin ikäero mietitytti aluksi paljon. Nyt olen 31 ja mies 25, sitä nuoremman kanssa tuskin alkaisin suhteeseen.

Olen kohta 30 ja vaikea kuvitella itseäni nuoremman kanssa. Aikoinaan olin 19 v ja poikakaveri 18v ja se jo häiritsi ihan tarpeeksi!! Yläraja on paljon venyvämpi. Voisin olla jopa 45-vuotiaan kanssa. Pidän miehistä, en pojista :p

Mun mies on mua 4,5 vuotta nuorempi, mutta näyttää 10 vuotta nuoremmalta. Kieltämättä se ainakin alkuun häiritsi ja varsinkin, kun tutu erikseen kysyivät mieheni ikää. Nyt on hänkin jo vähän miehistynyt, onneksi. Alkuun tuli sellainen olo, että kuvittelevat meidän olevan äiti ja poika.

Ittellä mittarissa 46.

Perhettä en enää ala perustamaan, enkä ole ihan varma olisiko meikäläisestä leikkimään ihan pikkulapsiperheen isipuoltakaan.

Ikä on vain numero, mutta sen ikäinen kumminkin, että muksuluku on täynnä ja pahin menokengän vipatus taaksejäänyttä elämää. Semmoinen kiltti, mutta sopivasti tuhmeliini.

Joten eiköhän nuo kohtuuttomat vaatimukset rajoita valikoiman ikähaitarin alkamaan suurinpiirtein neljästäkympistä.

Toisaalta voin vallan mainiosti kuvitella viettäväni loppuikäni korpierakkona.

Olen 33-vuotias ja voisin ehkä olla 27-vuotiaan kanssa... Vai voisikohan kuitenkaan..? Millaisia sen ikäiset miehet ovat :D? En itseasiassa ole kovin kiinnostunut nuorista miehistä, ehkä sitten kun olen 60-v ;D.

Riippuu ihan täysin kuinka henkisesti kypsä henkilö on. Oon deittaillu yli 10 vuotta nuorempia ja yli 10 vuotta vanhempia ja ikä ei tosiaankaan korreloi aina sen kypsyyden kanssa. Ja deittailu on ihan eri juttu kuin yhden illan juttujen etsintä.

Totta hitossa mä tykkään nuorista naisista mutta joskus omanikäiset ja vanhemmat ovat kokonaisuutena paljon viehättävämpiä.

Oon 23. En voisi kuvitella seurustelevani alle omanikäiseni kanssa. Seksiä voisin varmaankin harrastaa pari vuotta nuoremmankin kanssa, mutta tuskin alle kaksikymppisen.

Samaa mieltä, riippuu henkisestä kypsyydestä eikä sille tarkkaa ikärajaa voi antaa.
Tuskin deittailisin paljoa alle 25vuotiaan kanssa, mutta joku 22v yksilö saattaisi kuitenkin kelvata. Ite oon 32.

Siis kiinnostais joskus kyllä kokeilla vanhemman kans..ite olen 33. Joku neljä tai viisi kymppinen sytyttäis..
Löytyykö sellaisia? :-) jos löytyy niin laittakaa mese osoitetta

Yhteistyössä