kuinka nopeesti pitäisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja öö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kun kuume nousi niin,panadolia ja pronaxenia sen verran mitä antaa saa.Kovin on tokkurainen,kävelee kyllä välillä...mutta ku pienessä sievässä.Yskää,nuhaaki on.

Mä ainakin soittaiosin kyllä ja kysyisin päivystyksestä, mitä ovat mieltä. Ehkä en lähtis, vaan laittaisin lapsen nukkumaan. Minkä ikäinen? Ei meillä kyllä 15 min lääkkeet auta, ennemminkin lähemmäs tunti menee ennen ku kova kuume laskee.Panadolilla siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
soitin jo aikasemmin,ei sieltä oikeen mitään tietoa saanu...kuume on noussu38,9. poika 2,3v. panadolista nyt n.40min..

Onko syöny/juonu? Jos ei nii koita antaa jotain syömistä. Meidän poika on semmoinen kuumeessa, että jos sille antaa panadolin, nii tunnin päästä viimestään ku antaa ruokaa (yleensä leipä maistuu) nii piristyy silmissä, vaikka ois ihan tillin tallin ennen sitä. Ja tosiaan näyttää, ettei olo kohene ollenkaan, ennen sitä ruokapuolta. Tiiä sitten mikä siinä on taikana.

38,7 tai 38,9 ei ole mun mielestä kova kuume lapsella.

Mä viilentäisin lasta, huolehtisin siitä että saa tarpeeksi nestettä, ja menisin lääkäriin jos lapsen yleiskunto on huolestuttavan huono tai jos kuume jatkuu yli 3 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Vettä on jonkun verran juonu,ei syö mitään...ei ees "herkkuja"Taitaa kurkkukipuki vaikuttaa..

No vaikkaisin et kelju olo johtuu jo siitäkin et ei oo syöny. Jaksaako kattoo esim. telkkaa tai tykkääkö katella kirjoja tai ikkunasta ulos tai mitä vaan, jos siinä samalla sais vaikka leipäpalasia (pieniä) tai jugua tai jotain tungettua "huomaamatta" suuhun, ihan ohimennen ilmat että edes asiasta lapselle mainitsee. Meillä toimii... Pikaista paranemista pienelle!

Yhteistyössä