Kuinka nopeasti yths:ltä tulee lasku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei näy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei näy

Vieras
Kun mulla ei oo tullut laskua vieläkään yhdestä käynnistä josta on jo 2 viikkoa aikaa :/ Aiemmin on mun mielestä tullut melko nopeasti lasku tän sähköpostilaskusysteemin aikana, mutta aika harvoin oon kyllä käynyt sen aikana vastaanotolla niin en tiedä onko sattumaa.

ainakin hamaspuolella on vaihdellut, joskus on mennyt musta sen parikin viikkoa ja välillä vaan pari päivää. Ehkä riippuu missä vaiheessa kuukautta (tai jotain laskutuskautta) oma aika sattuu olemaan. Lisäksi osa käynneistä on maksuttomia (esim. yleislääkärin vastaanotto)!http://www.yths.fi/hoitoonpaasy/kaynti-_ja_muut_maksut

Juu, on tuo systeemi että tulee sähköpostiin, ja hammaspuolen ajasta on kyse. No kai tässä sitten voi vielä odotella, mietin että pitääkö alkaa soittelemaan ja kyseleen ennen kuin tulee jotain lisälaskua

Mulla silmälekurista yli kuukausi, eikä laskua s-postiin ole kuulunut. Soittelin jo peräänkin, mutta ei vastattu, eikä soitettu saman päivän aikana takas. Vaikka nykysysteemin mukaan pitäis se takaisinsoittopalvelukin olla. Ihme touhua!

Yhteistyössä