Kuinka näytellä yllättynyttä raskausuutisesta, josta kuuli jo kauan sitten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yllättäviä uutisia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yllättäviä uutisia

Vieras
Pitäisi nimittäin näytellä TODELLA yllättynyttä, sillä tuohon perheeseen ei pitänyt lisää lapsia tulla (yksi on, kohta 10v). Monen monta vuotta kuultiin hehkuttelua siitä, kuinka helppoa yhden kanssa on ja että heille ei todellakaan tulee enempää lapsia. Kauhistelivat jo, jos jollain kaksi lasta, saati jos lapsia kolme tai "peräti" neljä :o

Nyt tiedän, että heille on toinen tulossa. Asiasta ei vielä saa puhua ja pitää olla kuin ei mistään mitään tietäisi. Olen aikani asiaa "sulatellut" ja nyt kun se jotenkin on mennyt tajuntaani, nyt pitäisi aloittaa koko yllättyneisyys-prosessi uudestaan :D

No tuskin todella yllättynyttä pitää näytellä. Onhan se ihan normaalia, että lapsia syntyy. Joskus mieli muuttuu yllättävästi tai sitten vain tulee niitä pikku yllätyksiä. Onnittelet vain.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuskin todella yllättynyttä pitää näytellä.

Kyllä se aika yllättävää on, sillä tästä ei ole kuin pari kuukautta kun pariskunta vannoi, ettei heille IKINÄ tule enempää lapsia (pyörittelivät vain päätään kun seurasivat meidän useampilapsisten elämää ). Lapsettomuudesta ei ole kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tuskin todella yllättynyttä pitää näytellä.

Kyllä se aika yllättävää on, sillä tästä ei ole kuin pari kuukautta kun pariskunta vannoi, ettei heille IKINÄ tule enempää lapsia (pyörittelivät vain päätään kun seurasivat meidän useampilapsisten elämää ). Lapsettomuudesta ei ole kyse.

Sanot, että olet yllättynyt, mutta ttä on ihanaa, kun lisääntyvät. Ei se sen vaikeempaa ole, ellet ole sitten mukana Kauniissa ja Rohkeissa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Tarviiko tuota muuta kuin onnitella. :) Kyllähän sitä ihmisellä voi mieli muuttua, muillakin kuin mulla. :saint:

Joo, siis toki voi :)
Mutta tiedän, että pariskunta luulee kertovansa todella jymypaukun ja odottavan reaktiota sen mukaan ;)

Tarviiko tuota muuta kuin onnitella. :) Kyllähän sitä ihmisellä voi mieli muuttua, muillakin kuin mulla. :saint:

Joo, siis toki voi :)
Mutta tiedän, että pariskunta luulee kertovansa todella jymypaukun ja odottavan reaktiota sen mukaan ;)
Hmmm, no sitten peilin eteen harjoittelemaan yllättynytttä ilmettä. :D Multa se vaatisi todellista harjoittelua. B)

Mää muutes luulin että siskoni yllättyy suunnattomasti kun huomaa mun raskauden. Mää kun vielä vuosi sitten vannoin ettei meille tule enää yhtään mukeloa. :saint: Mutta ei, sisko ei yllättynyt. Sanoi vaan että kyllä hää arvasikin että meille vielä ainakin yksi tulee. :D

Hmmm, no sitten peilin eteen harjoittelemaan yllättynytttä ilmettä. :D Multa se vaatisi todellista harjoittelua. B)

Tää on varmaan ainoa konsti :D
Olen ihan surkea näyttelemään...
Minä myös. Ilmeet tahtovat paljastaa. :whistle:

En mäkään osaa näytellä,teininä sain tietää etukäteen "vahingossa" et joululahjaksi saan telkkarin.
Ja sit kun olin lahjaa avaamassa,yritin epätoivoisesti esittää yllättynyttä,mut ei siitä mitään tullut :laugh: :D

Sanot että "HERRAN JESTAS!! EI OO TOTTA!!! EI VAAN OO!!! EN OLIS IIIIIIIIIIIIIKINÄ USKONU!!!!" Ja päivittelet moneen otteeseen kuinka asia on ihan uskomaton ja et sitten niin ikinä olis tämmöstä uutista odottanut. Muistat toki onnitella iloisesta uutisesta :)

Yhteistyössä