Kuinka naistenpäivä meni?Muistettiinko teitä?

Meillä ei todellakaan.. :whistle: Mies ihmetteli et miks ihmeessä edes moista vietetään,eteihän miehilläkään ole mitään sellaista päivää.Kerroin et naistenpäivää vietetään esim.naisten oikeuksien saamisen ja tasa-arvon syntymisen kunniaksi.Mies vaan tuumasi:pälä pälä.. |O

Kyllä muisti toivottaa hyvää naistenpäivää kun eka kysyin että tiedätkö mikä päivä tänään on...muuten meni ihan normaalisti,samalla tavalla kuin muutkin päivät...salille kävin ja semmosta..ei mitään ihmeellistä...

mimomamo
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Meillä ei todellakaan.. :whistle: Mies ihmetteli et miks ihmeessä edes moista vietetään,eteihän miehilläkään ole mitään sellaista päivää.Kerroin et naistenpäivää vietetään esim.naisten oikeuksien saamisen ja tasa-arvon syntymisen kunniaksi.Mies vaan tuumasi:pälä pälä.. |O
No meilläkin ku tiedustelin että tietääkö mikä päivä on, niin ei ollut tietoakaan ja ku kerroin ni tuli samanlainen vastaus ku teillä!
Mut sitte ku mies läks käymään kaupungil tekee omii juttui, ni toi mulle hopeisen sormuksen jossa iiiso pinkki kivi! <3 oli ihana että teki sellaisen eleen alkureaktiosta huolimatta!

WTF
fiksut kaverini muisitvat minua erilaisin viestein :heart:
mies sanoi vaan et jaa, no mene sit tekee niit naisten hommia, jos siitäkin tarttee oikeen päivä tehdä :LOL: , eli ei muistanut mitenkään erityisemmin... kerran sain sitruspusertimen...

Mies pitää koko naistenpäivää ihan turhana hömpötyksenä, ikävä kyllä. Mun mielestä taas naisten päivä noin maailmanlaajuisesti ajateltuna on tosi tärkeä asia. Itselleni ostin siis kaksi kimppua ruusuja, katsoin ne ansainneeni... :D

Yhteistyössä