Kuinka musta on tullut näin ERAKKO =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Tuntuu että olen ihan umpikujassa, olen yksin ja yksinäinen. No onhan mulla lapset, mutta ei ketään aikuista tueksi ja turvaksi. Olen aina 24/7 lasten kanssa. Koskaan en käy ilman lapsia missään. Lapset eivät ole koskaan yökylässä missään, joten olen täysin sidottuna heihin.
Haluaisin ja kaipaan niin paljon aikuista juttu seuraa ja myös jonkun joka ottaisi kiinni ja halaisi kun paha olla ja tuntuu että maailma murjoo. Mutta en löydä tai en osaa etsiä itselleni seuraa. Perhekerhot yms eivät ole mun juttuni, niissä tunnen itseni aivan vieraaksi ja ulkopuoliseksi. Osa syynä etten tutustu uusiin ihmisiin on varmasti se etten käy missään, mutta myös se että mun on todella, todella, vaikea luottaa ihmisiin. Kun en luota oikein itseenikään. Epäilen ja pelkään aina sitä pahenta että muhun sattuu jälleen ja siksi ehkä olenkin niin syrjäytynyt ja luonut itselleni "panssarin" :(

:hug: Entäs miehesi, onko sulla hänestä tukea kuitenkin?

Itse suosittelisin silti mammakerhoja, vain omaan kokemukseeni perustuen, niistä löytyy kuitenkin niin monenlaista mammaa. Olen saanut sellaisista muutaman oikein hyvän ystävän ja paljon muuten vain hyviä tuttuja. Olkoonkin, että mun on kyllä aika helppo jutella uusille ihmisille.

Ajattelisin, että luottamus- ja muut sellaiset asiat voisi vain kertakaikkiaan heittää narikkaan hetkeksi, antautua nauttimaan muiden aikuisten seurasta. Jos nyt sattumalta kohdalle osuisikin joku joka pettää luottamuksen, mitä sitten? Ottaa vain hetken kerrallaan miettimättä sitä, kuinka kauan mikäkin ystävyys tulee kestämään.

sama tilanne täälläkin. muutin lapsen saatuani takaisin kotiseudulle ja kaverit on jo muuttanut isommille paikkakunnille. onhan täällä sukulaisia, muttei ne niitä kavereita ja miestä korvaa... päivät menee tytön kanssa kotona lähinnä. neuvolassa melkein painostetaan perhekerhossa käyntiin, muttei ole mun juttu. jossain vaiheessa muuttettava itsekin täältä pois, ettei ihan mökkihöperöksi muutu.

Mä olen kanssa "melko" erakko, käyn koulussa ja hyvänpäivän tuttuja on, mut hyvät kaverit puuttuu tältä paikkakunnalta, muuttaneet pois, enää vain soitellaan, silloin kun minä kerkeän ottaa yhteyttä.. Ei ole kyläpaikkoja missä käydä, eikä ystävää kelle kertoa asioita ym. Aina istun kotona vaan kun en ole koulussa. Jos joku haluaa ystävän niin tässä sellainen..

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä