V
vieras
Vieras
Eli siis montako sellaista ihmistä on elämässäsi, joita rakastaisit ja joihin et katkaisisi välejä, vaikka he tekisivät mitä pahaa (sisältäen kaikki kamalat rikokset jne.)?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden lapsen äiti:Ei yhtään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Surullista, että joku voisi jossain tilanteessa katkaista välinsä omiin lapsiinsa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Surullista, että joku voisi jossain tilanteessa katkaista välinsä omiin lapsiinsa![]()
No tota.
Jos mun poika aikuisena esim, raiskais oman pienen lapsensa, kuinka usein sä kutsuisit sit poikaasi kahville luokses?
Alkuperäinen kirjoittaja Kahden lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Surullista, että joku voisi jossain tilanteessa katkaista välinsä omiin lapsiinsa![]()
No tota.
Jos mun poika aikuisena esim, raiskais oman pienen lapsensa, kuinka usein sä kutsuisit sit poikaasi kahville luokses?
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Alkuperäinen kirjoittaja Kahden lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Surullista, että joku voisi jossain tilanteessa katkaista välinsä omiin lapsiinsa![]()
No tota.
Itse pojan äitinä olen samaa mieltä.
No tota.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun mielestä äidin/vanhemman ei kuuluisi hylätä lastaan missään tilanteessa. Rakkauden omaa lasta kohtaan pitäisi olla ehdotonta. Tiedän yhden tapauksen, jossa isä käytti lapsiaan hyväkseen, hänen vanhempansa eivät katkaisseet välejään häneen. Omaa lastaan rakastaa aina, vaikka ei hyväksyisi hänen tekojaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En yhtään. Jos lapsestani tulisi massamurhaaja/pedofiili, varmasti katkaisisin välit häneen.
No tota.