Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:kolme sektioo on suomessa se raja. en tiedä sit miten käytännös. sehän kait vaan tarkottaa sitä et kuinka kohtu kärsii uusia raskauksia.
Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Äidilläni takana 5 sektiota ja siskollani 4.
Luulen että riippuu tosi paljon leikkaajasta, kuinka hyvin saadaan aina laitettua paikat takaisin kuntoon. Jos kerran epäonnistuu, siis tulee haavan kans komplikaatioita, kerrat vähenee huomattavasti..
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Alkuperäinen kirjoittaja reropera:Äidilläni takana 5 sektiota ja siskollani 4.
Luulen että riippuu tosi paljon leikkaajasta, kuinka hyvin saadaan aina laitettua paikat takaisin kuntoon. Jos kerran epäonnistuu, siis tulee haavan kans komplikaatioita, kerrat vähenee huomattavasti..
Ei riipu leikkaajasta vaan äidin itsensä ominaisuuksista, millaisen vetolujuuden arpi saavuttaa eli miten yleensä leikkaushaavat paranevat, tuleeko paranemisvaiheessa tulehduksia, onko taipumusta keloidiin, tuleeko kiinnikkeitä jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
No mulla molemmat on ns. suunniteltuja hätäsektioita. Haavat on tehty pystyyn. Pystyyn tekevät tämän kolmannenkin koska ankkuria ei tehdä, oli kiireellinen tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:entäs sit ku on yks hätäsektio takana, jos tulee toinen hätäsektio, niin mitäs sit????
No mulla molemmat on ns. suunniteltuja hätäsektioita. Haavat on tehty pystyyn. Pystyyn tekevät tämän kolmannenkin koska ankkuria ei tehdä, oli kiireellinen tai ei.
Ahaa, välimuoto on sit näköjään olemas... Miksei ankkuria?
Ja onko se toinen pysty haava samas kohtaa ku eka?