Kuinka monta päivää kiinnittymisen jälkeen plussa testiin?

Ei siis ovulaatiota vaan nimeomaan kiinnittämisestä! Itsellä tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa dpo 6 ja samana aamuna myös lämmöt laski. Dpo 10( tänään) ei herkässä testissä näkynyt kuitenkaan mitään. Mietin että onkohan kiinnittymisyritus epäonnistunut.. menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Raskausoireita toki on jo vaikka minkälaisia :D
T. Hätähousu
 
Ei siis ovulaatiota vaan nimeomaan kiinnittämisestä! Itsellä tuli pientä vaaleanpunaista vuotoa dpo 6 ja samana aamuna myös lämmöt laski. Dpo 10( tänään) ei herkässä testissä näkynyt kuitenkaan mitään. Mietin että onkohan kiinnittymisyritus epäonnistunut.. menkkojen pitäisi alkaa huomenna. Raskausoireita toki on jo vaikka minkälaisia
T. Hätähousu
Seuraan! Mulla tuli "kiinnittymisvuotoa" toissayönä ja nyt dpo 10 tai 11 ja ei näy mitään. Oma usko tärppiin on tosin mennyt kun esikoisesta näkyi puolitoista päivää kiinnittymisvuodosta ja tänä aamuna testi oli nega :/
 
Viimeksi muokattu:
Seuraan! Mulla tuli "kiinnittymisvuotoa" toissayönä ja nyt dpo 10 tai 11 ja ei näy mitään. Oma usko tärppiin on tosin mennyt kun esikoisesta näkyi puolitoista päivää kiinnittymisvuodosta ja tänä aamuna testi oli nega :/
Okei no sulla on näkynyt sitten tosi nopeasti esikoisesta! Älä menetä vielä toivoa kuitenkaan, toivotaan parasta !!
 
  • Rakkaus
Reactions: Tiukuna
Kiinnittymisvuoto (?) dpo 8 ja dpo 9 haamu. Kuvaankin saadun haamujen esiäidin sain kyllä jo samaisena dpo8 joten tiedä sitten mikä oli mitä 😄. Oletan olleen kiinnittymisvuotoa kuitenkin kun tuli silloin dpo8 hailakkaa vaaleanpunaista paperiin, ja ainoastaan tuon yhden kerran.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_
Mulla dpo 12 tai 13 ja en mäkään oo saanut ku muutaman viivan paikan (ja kaks tosi himmeä haamua epäluotettaviin merkkeihin )
Miten varma sun dpo on? Mulla kun nimittäin olisi nyt dpo 11 jos lasken ekasta ovisplussasta joka oli toissa sunnuntaina. Su oli tosi kipeenä munasarjat, sellaista painon tunnetta, varmaan munarakkulat kasvoi luulisi ja maanantaina alavatsa arka silleen kuin joskus oviksen jälkeen joten arvelin että ovis olisi ollut su-ma yönä mut vielä tiistaina oli kohdunkaula niin alhaalla kuin oviksen aikaan. Ja su sekä ma oli ovistestit plussaa, vaikkei semmosta tosi tummaa ollenkaan niinkuin yleensä. Niin se tiistai voi olla ovispäivä. Tai ti-ke yö.

Joten mulla ehkä onkin vasta dpo 9 tänään, ovisplussasta huolimatta.
 
Miten varma sun dpo on? Mulla kun nimittäin olisi nyt dpo 11 jos lasken ekasta ovisplussasta joka oli toissa sunnuntaina. Su oli tosi kipeenä munasarjat, sellaista painon tunnetta, varmaan munarakkulat kasvoi luulisi ja maanantaina alavatsa arka silleen kuin joskus oviksen jälkeen joten arvelin että ovis olisi ollut su-ma yönä mut vielä tiistaina oli kohdunkaula niin alhaalla kuin oviksen aikaan. Ja su sekä ma oli ovistestit plussaa, vaikkei semmosta tosi tummaa ollenkaan niinkuin yleensä. Niin se tiistai voi olla ovispäivä. Tai ti-ke yö.

Joten mulla ehkä onkin vasta dpo 9 tänään, ovisplussasta huolimatta.
No siis irroituspiikin (ovitrelle) pistin silloin kaks viikkoa sitten ja siitä olikohan n. 36h ku ovulaatio tulee mikä mulla ajoittuisi sinne pe-la väliseen yöhön. Inssi on tehty silloin perjantaina, et siitä se on lähtenyt jos lähtenyt. Munasolu elää hedelmöittymättömänä sen Max 24h eli ihan viimeistään silloin la-su yönä on se mahd hedelmöittyminen silloin tapahtunut.
 
  • Tykkää
Reactions: Mimerkki
Mulla dpo 12 tai 13 ja en mäkään oo saanut ku muutaman viivan paikan (ja kaks tosi himmeä haamua epäluotettaviin merkkeihin )
Testasitko tänään uudestaan? Onko lähtenyt vahvistumaan? Haamuthan on jo hyvä merkki, ainakin jotain tapahtuu!

Mulla oli tänäänkin nega testi dpo 13. Ja menkat nyt kolmatta päivää myöhässä ja kunnon raskausoireet päällä..
 
Testasitko tänään uudestaan? Onko lähtenyt vahvistumaan? Haamuthan on jo hyvä merkki, ainakin jotain tapahtuu!

Mulla oli tänäänkin nega testi dpo 13. Ja menkat nyt kolmatta päivää myöhässä ja kunnon raskausoireet päällä..
En tänään kiireessä kerennyt testaa. Testasin sit sellai 1h pidätyksellä sellai juuri ja juuri erottuvan haamun, joka ei edes kuvaan tarttunut. Täytyy huomenna testata vaikka digillä (pitäis se kai eilisestä haamusta olla jo sen verran vahvistunut jos siellä mitään on tapahtumassa)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunni_

Yhteistyössä