L
Lopenuupunut
Vieras
Lapset 5,3 ja 0,5vuotta.Kodinhoito,mutta myös taloudellinen vastuu täysin mun harteilla ja lapset tottakai.Mies työttömänä ja tekee mitä huvittaa,jos huvittaa.Turvaverkkoa ei meillä ole,joten olen lapsissa kiinni 24/7.Mies tiskaa tai siivoaa ehkä kerran kuussa,lasten kanssa on vähän pihalla,vauvan kanssa on muutamana yönä yrittänyt nukkua (heräilee 1-2h välein läpi yön),tosin vauvaöiden jälkeen on niiiiiin väsynyt,ettei jaksa sitten mitään koko päivänä.Puolen vuoden aikana olen päässyt yksin "hengähtämään hetkeksi" kaksi kertaa noin 6 tunniksi.
Miehen mielestä narisen turhasta.Tuntuu vain todella suorittamiselta elämä nykyään.En jaksaisi huonojen öiden jälkeen enää nousta seuraavaan päivään.Joka hetki on samaa narinaa:äiti äiti äiti äiti. Isä ei kanna kokonaisvastuuta mistään,vaan valittaa,kun kotona vaaditaan työntekoa.Minusta lapsiperhearki on työtä ja jos molemmat ovat kotona,työt olisi jaettava.
Kuinka monta meitä 100% lapsissa kiinni olevia on ilman omaa aikaa hetkeäkään käytännössä koskaan?
Miehen mielestä narisen turhasta.Tuntuu vain todella suorittamiselta elämä nykyään.En jaksaisi huonojen öiden jälkeen enää nousta seuraavaan päivään.Joka hetki on samaa narinaa:äiti äiti äiti äiti. Isä ei kanna kokonaisvastuuta mistään,vaan valittaa,kun kotona vaaditaan työntekoa.Minusta lapsiperhearki on työtä ja jos molemmat ovat kotona,työt olisi jaettava.
Kuinka monta meitä 100% lapsissa kiinni olevia on ilman omaa aikaa hetkeäkään käytännössä koskaan?