Kuinka monta lasta?

lapsia on vain yksi, mutta rankkaa on välillä. En saa hoitoapua enkä raaski mitään MLL-typykkää kustantaa. Isä osallistuu arkeemme aika vähän ja lapsi on ollut yökylässä hänellä vain kahdesti !

Erosin omasta halusta. Syy yleinen: viina ja väkivallalla uhkailu.

Mulla on vaativa työ, paljon kotitöitä, pihahommia...Oma aika minimissä. mm kuntoilua kaipaan...
Kaikesta tästä huolimatta ja just tämän takia =) olen perusonnellinen ja nautin turvallisesta ja tasapainoisesta elämästä pikkuisen muruseni kanssa.
 
Heipsan :wave:
Kaksi lasta 15v ja 10kk,poikia molemmat.Välillä aika rankkaa mutta onneksi on perhettä ja ystäviä joihin voin tukeutua kun meinaa seinät kaatua päälle :headwall: .
Mistäpäin kirjoittelet? Itse länsi suomesta
 
Moips!
Tääl yh-mamma..4 lasta.pojat 9 ja5 tytöt 8 ja 1v8kk.Välillä meinaa usko loppua oman jaksamisen suhteen. Mut sit otetaan vaiktunti kerrallaan.Kyl se siitä.
:hug: jaksuja yh:t

Joku kysyi syytä. Se suht mormaali suomessa. Alkoholi ja väkivalta.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 09:27 mama kirjoitti:
Lapset 6 & 4v. ja 7kk. Ensi vuoden alussa takaisin töihin ja opiskelemaan. Hyvin menee ja tulevaisuus näyttää vielä paremmalta. Eron syy väkivalta ja tapon yritys.
Kamalaa edes ajatella mitä olet joutunut kokemaan :hug: tuollaista ei tarvi kenenkään kestää.Voin vain kuvitella mitä olette joutunut kestämään.Ex-mieheni oli väkivaltainen luonteeltaan ja onneksi tajusin lähteä ajoissa.

Jaksamisia :wave:
 
Minulla on vain 1 lapsi, ikää kohta 4.

Täytyy sanoa, etten koe tilannetta hirmu rankkana. Onhan toki välillä vaikeaa ja omaa aikaa kaipaisi enempi aina välillä. Mutta muutoin menee hyvin :)

Ehkä tilanne on hieman helpompi minulle kuin monelle muulle siitä syystä, että olen ollut alusta saakka yksin ja äitinikin oli yh, eli olen osannut jotenkin helpommin ehkä tilanteeseeni asennoitua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 21:22 sef kirjoitti:
Minulla on vain 1 lapsi, ikää kohta 4.

Täytyy sanoa, etten koe tilannetta hirmu rankkana. Onhan toki välillä vaikeaa ja omaa aikaa kaipaisi enempi aina välillä. Mutta muutoin menee hyvin :)

Ehkä tilanne on hieman helpompi minulle kuin monelle muulle siitä syystä, että olen ollut alusta saakka yksin ja äitinikin oli yh, eli olen osannut jotenkin helpommin ehkä tilanteeseeni asennoitua.
Yhden lapsen kanssa on vielä tosi helppoa, kun vertaa kolmeen lapseen, varsinkin jos kaikki ovat pieniä.
 
sau
Minulla neli- ja yksivuotiaat, ja kolmas lapsi suunnitelmissa.

Vaikuttaa monesti siltä, että jaksan paremmin kuin ydinperheessä elävät äidit. Meillä vaan on niin mukavaa ja selkeää tämä pienperheen elämä. Itse valittu tilanne siis. Ei eroa.

 
Hei
!5v poika ja 1v8kk ikänen tyttö löytyy ja länsi-suomessa asutaan. Vanhimman lapsen kanssa eron syy oli isä oli menevä viinan kanssa. Nuorimman isän kanssa ei sinänsä ees seurusteltu tai ees asuttu yhdessä hän jäi pois kuvioista kun kuuli raskaudesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 19:26 äityli kirjoitti:
minulla on 2v ja toinen tulossa yksin odotan jne.. Rankkaa onjo nyt tuleivausuudesta puhumattakaan. Tuntuu tosi yksinäiseltä :'(
Minulla on kanssa 2v poika ja raskaana...... Ja yksin!! Minua pelottaa oma jaksaminen ja että löydänkö koskaan kumppania joka haluaa tämän paketin ja pitää meistä "huolta".... Yksinäistä täälläkin missä päin asut? oletko töissä koulussa????? Voimia sinulle
 

Yhteistyössä