kuinka monta lahjaa lapsesi saivat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pojan äitee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vielä syntymätön esikoinen sai 3 lahjaa :heart: Rapu- pehmolelun, talvitöppöset ja lapaset miun siskolta :heart: Huomenna tulee varmaan lisää, kun miun vanhemmat tulee käymään kahden muun siskon kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Vielä syntymätön esikoinen sai 3 lahjaa :heart: Rapu- pehmolelun, talvitöppöset ja lapaset miun siskolta :heart: Huomenna tulee varmaan lisää, kun miun vanhemmat tulee käymään kahden muun siskon kanssa.

=) Tänne tuli vihreä ainupupu, body, samettihousut ja marimekon tuttipullo.

en laskenut, mutta aivan liikaa! ja me emme ostaneet itse hänelle kuin yhden lahjan tietäen, että paketteja tulee kamalasti kuitenkin.
+sitten vielä omilta vanhemmilta, jotka eivät anna jouluna lahjaa vaan tuovat nyt matkaltaan tuliaisia kaamean kasan taas kuitenkin! ETTÄ IHAN LIIKAA!!!!

ja kaikista järkyttävintä on mielestäni, että meidän alle puolivuotiaskin sai kymmenkunta pakettia vaikka ei hön niistä mitään tajuakkaan.. saati olisi tarvinnut enää kolmatta toppapukua tai kymmenettä pyyhettä..

Todella monta, mä olin ihan yllättynyt kun paketteja vain tuli ja tuli :o

No paljon oli kuitenkin sellasta mitä lapset tarvitsivat ja kun meidän lapsille ei "turhaan" ostella leluja niin varsinkin toi likka oli ihanan onnellinen kaikista saamistaan lahjoista :D No lelujakin tuli niin että ei varmaan kaikilla ehtinyt tänään kunnolla leikkiäkään.No onpa huomennakin tekemistä.

Yhteistyössä