Kuinka monta kertaa sinä ja mies omissa harrastuksissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja u
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

u

Vieras
Siis kuinka monta kertaa viikossa käyt itse jossain harrastamassa? Entä sitten mies? Miten saatte kaiken soviteltua yhteen ja milloin on koko perheen yhteistä aikaa? Kun tuntuu, ettei me vaan onnistuta tässä... Aina jompi kumpi muka jää vähemmälle eikä pääse lenkille tai jonnekin...

Minä 1-2xvko riippuen vähän tarpeesta. Mies joka 4.päivä töissä :D Ja molemmat saa kyllä mennä silloin kun joku meno tulee eikä niitä lasketa. Yleensä kyllä menee aika tasan nuo kavereitten kanssa hummailut.

Ma kayn melkein paivittain esim Aplicossa kuntoilemassa. Mun onni on osa-aikatyo, joten pystyn kaymaan vaikka ennen duunia tai heti toiden jalkeen iltapaivalla. Illat menevat melkein lasten juttujen kanssa.

Muuten pystyn harrastamaan omia juttujani tassa muiden mukana.

Mies käy 3-4 kertaa viikossa ja mä (paitsi nyt kun masu on harrastuken tiellä) 1-3 kertaa. Miehen harrastus vaatii säännölliset käynnit, mulla taas epäsäännöllisempikin rytmi on ihan ok. Mulla treenien lisäksi kisoja, jotka veroittavat välillä koko viikonlopunkin.

Yhdessä ollaan viikonloppuisin, jos en kisaa ja kyllä me arkisinkin ehditään yhetistä aikaa viettämään. Ja nyt olenkin taas puoli vuotta mammalomalla harrastuksesta, joten aikaa on enempi kuin tarpeeksi.

tällä hetkellä ei mitään , mieskin on käymättä kun pinempi on alle vuoden ja valvottaa vähän väliä, se ei kuulemma edes jaksa ylimääräistä nyt

kun nuo on isompia niin varmaan kerran viikossa molemmat harrastaa

niin ja tietysti molemmat menee sillloin tällöin omia menojaan kun on tarvis.. epäsäännöllisesti siis

joka päivä.

Eli mie käyn joka päivä ja mies milloin kerkiää. Miun harrastus on valjakkoajo, joten omien koirien kans pitää treenata paljon. Talvisin ajan reellä, sulanmaan aikaan juoksen tai ajan treenikärrillä niiden kanssa. Mies sit harrastuksenaan laittelee autoa, lumilautailee, skeittaa...niitä ei joka päivä pääse tekemään. Kesäisin sit melotaan erikseen tai yhdessä jos vaan lapsenvahti saadaan...

Meillä ei oo ongelmia jakaa harrastusiltoja, kun siihen ei oo mahista...Mies töissä ma-pe 8-22/23, ja mä kotona kahden lapsen kans. Eli kumpikaan ei harrasta, paitsi jotain satunnaisesti viikonloppuisin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Ei harrasteta mitään talvilajeja ja mies on töissä 24/7 joten ei ongelmia

miten voi olla ympäri vuorokauden töissä.. tuo ilmeisesti työt siis kotiinkin :D

Hullu yrittäjä joka myös päivystää.Työt alkoi nyt 21.00 ja tulee huomenna kotiin noin 17.00 ja taas takaisin duuniin 21.00 :D jollei välissä tule häläriä

Yhteistyössä