kuinka monta buranaa voi ottaa päivässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hellalettas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Sori toisto, mutta hellalettas oletko käynyt optikolla?

noin kaksi votta sitten.

tää kipu on poskionteloiden kohdalla ei silmissä

Entäs se yksityinen hammaslääkäri. Itselläni oli tulehdus hampaan juuressa, menin muista syistä hammaslääkäriin ja siellä se selvisi. kukaan ei tiedä miten kauan se on ollut, mutta uusi tulehdus se ei ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkäaikaiseen käyttöön vain lääkärin määräyksestä.:
Alkuperäinen kirjoittaja huppaloora:
Kun käyttää Buranaa jonkin aikaa isoina annoksina niin se alkaa aiheuttaa sen päänsäryn.. Muutama päivä täysin ilman särkylääkkeitä tai mikäli lääkäri näkee tarpeelliseksi niin jotain toista reseptillä saatavaa särkylääkettä. Teho ei enää suurene vaikka kuinka sitä Buranaa mättäisit -pelkästään haitat voimistuvat.

hyvä, pääsenpä sit eroon tästä särystä kun joudun sairaalaan.

Ei ne ota mua todesta!
Sä voit ihan totta päästä hengestäsi!

Lue kaikki noi haittavaikutukset!

sit ei tarttis enää kärsiä.
Arvaa olenko JOKA lääkärinreissulla maininnut asiasta, mutta sanovat vian että ota buranaa :headwall:

Kerro niille, miten paljon oot sitä ottanut ja että se ei auta!
Sä olet täälläkin niin hyvä sanomaan, niin kai saat sanottua livenäkin!

olen sanonut että olen ottanut kuusi päivässä noita 400 , enempää en ole uskaltanut ottaa. että eihän niitäkään koko pakettia voi kerralla syödä.
Ei ne vissiin tajua eä olen OIKEASTI KIPEÄ. en mä ole hakenut antibiootikuuria vaan helpotusta särkyyn, vaikka tutkimuksilla, mutta ku niitä ei tehdä :headwall:
Ja olet kertonut senkin että kuinka kauan olet yhtämittaa niitä särkylääkkeitä syönyt? Entistä enemmän kuullostaa siltä että tuo on särkylääkkeen aiheuttamaa päänsärkyä. Jos kerran mielestäsi vaiva on poskionteloissa ja niihin olet saanut kahdet antibiootit ja ne on kuvattu ja punkteerattu niin silloin on kyllä toimittu ihan viimeisen päälle oikein ja vika ei ole siellä. Hampaat ovat sitten ne seuraava vaihtoehto ja jos kipu kerran on niin kovaa että se vaikeuttaa jokapäiväistä elämää niin todennäköisesti puhelinluettelosta saat kaivettua joko särkypäivystyksen puhelinnumeron tai jokun yksityisen jolle pääset nopeasti. Rahan puutteesta on sitten turha narista tässä yhteydessä sillä tuskin ne Buranat tulevat pitemmän päälle yhtään halvemmaksi kuin käynti hammaslääkärillä.

Huomenna ei voi mihinkään soittaa kunon sunnuntai.
maanataina soitan omalle lääkärilleni, jos saisin vielä vaikka samalle päivälle ajan. Saa antaa mulle sen lähetteen korvapolille jaVAADIN KUNNON TUTKIMUKSET.

Sori toisto, mutta hellalettas oletko käynyt optikolla?

noin kaksi votta sitten.

tää kipu on poskionteloiden kohdalla ei silmissä

Entäs se yksityinen hammaslääkäri. Itselläni oli tulehdus hampaan juuressa, menin muista syistä hammaslääkäriin ja siellä se selvisi. kukaan ei tiedä miten kauan se on ollut, mutta uusi tulehdus se ei ollut.

en mene yksityiselle hamaslääkärille, soitan maanatain terveyskeskushammaslääkäriin, särkypäivystykseen

Lääkäreitä ei tunnu paljon huolettavan Buranan käyttö, olen sitä kysellyt. Sekä terveyskeskuslääkäri, että yksityinen kurkkulääkäri eivät kommentoineet kumpikaan mitenkään, kun kysyin, kuinka pitkään voi syödä 3*600mg päivässä. Ja molemmat määräsivät Burana-reseptin empimättä, kun pyysin.

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Lääkäreitä ei tunnu paljon huolettavan Buranan käyttö, olen sitä kysellyt. Sekä terveyskeskuslääkäri, että yksityinen kurkkulääkäri eivät kommentoineet kumpikaan mitenkään, kun kysyin, kuinka pitkään voi syödä 3*600mg päivässä. Ja molemmat määräsivät Burana-reseptin empimättä, kun pyysin.

mun käskettiin syödä kahden viikon ajan , aamuin illoin 2x800mg
eikä siitä tullu kun pää kipeeks, ja se vaiva, mihin burana piti ottaa pysyi kyllä -

se on vaan tätä edullista "hoitoa! "

Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:

Tiettyihin pitkäaikaisiin kiputiloihin sitä voi syödä aika pitkäänkin mutta silloin yleensä käytön mahdollisia haittavaikutuksia sitten tutkitaan säännöllisin verikokein -ainakin teoriassa. Yleisimmin taitaa nuo mahaoireet lopettaa sen käytön lyhyeen -ja miksi syödä lääkettä jos sitä syö vain tavan vuoksi. Muitakin tehokkaita ja hyvin siedettyjä särkylääkkeitä on.

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mistä sä oot kipeä?
Ootko käyny lääkärissä? Käy ja pyydä paremmat lääkkeet!

jatkuva päänsärky.
ja burnaa 400 saa ottaa sen kuusi, koska lääkärikin määrää 800 ja niitä saa ottaa yhden kolmesti päivässä. sama annostus mulle tulee noista nelisatasistakin

Lääkäri sanoi että otat vaan buranaa kun valitin. ku ei poskionteloissa muka ole mitään vaikka särkekevätkin .
Hammaslääkäriin ksäski, mutta sinne voi saada ajan vasta monen kukauden päähän. Kolmeviikkoa kestänyt tää kipu

Et ole ilmeisesti edes soittanut, särkypäivystysajan saat lähes heti...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Mistä sä oot kipeä?
Ootko käyny lääkärissä? Käy ja pyydä paremmat lääkkeet!

jatkuva päänsärky.
ja burnaa 400 saa ottaa sen kuusi, koska lääkärikin määrää 800 ja niitä saa ottaa yhden kolmesti päivässä. sama annostus mulle tulee noista nelisatasistakin

Lääkäri sanoi että otat vaan buranaa kun valitin. ku ei poskionteloissa muka ole mitään vaikka särkekevätkin .
Hammaslääkäriin ksäski, mutta sinne voi saada ajan vasta monen kukauden päähän. Kolmeviikkoa kestänyt tää kipu

Et ole ilmeisesti edes soittanut, särkypäivystysajan saat lähes heti...

vasta perjantaina lääkäri käski hamamslääkärille, tuski nyt enää klo15jåälkeen oliisn aikaa saanut

itse ottaa särkylääkettä burana 400 sen korketaan 3 x päivässä kuukautiskipuhin ottan kuukautiskivut ovat hirveäitä vatsakivut burana autaa minun 3 xpäivässä 6-7 päivän ajan burana kuukautikipuhin vatsakivut

Uusimmat

Yhteistyössä