kuinka moni

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ei osta mitään osamaksulla?meillä ei osteta vaan säästetään rahaa ja ostetaan vasta sitten.itse olen hoitovapaalla ja mies ainoastaan töissä.ei ainakaan jouduta kierteeseen osamaksujen kanssa.
 

Yhteistyössä