V vieras Vieras 07.10.2008 #1 ei osta mitään osamaksulla?meillä ei osteta vaan säästetään rahaa ja ostetaan vasta sitten.itse olen hoitovapaalla ja mies ainoastaan töissä.ei ainakaan jouduta kierteeseen osamaksujen kanssa.
ei osta mitään osamaksulla?meillä ei osteta vaan säästetään rahaa ja ostetaan vasta sitten.itse olen hoitovapaalla ja mies ainoastaan töissä.ei ainakaan jouduta kierteeseen osamaksujen kanssa.