Gluteus maximus
vaippoja en ottanut, mutta sitä älyttömän hyvää öljyä vein purkin ja sitten niitä pitkiä pumpulitikkuja :snotty:
Samaa mieltä! SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA, en voi muuta sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Kannattaako alkaa lisääntyä jos ei oo varaa hankkia ees vaippoja vauvalle? Mistäs pöllitte jatkossa, neuvolastako ja kavereilta?
Mä kyllä luulen, et valtaosalla niistä, jotka ottaa sairaalasta vaippoja, ei ole kysymys siitä, ettei olisi VARAA ostaa itse... Ja tuskin niitä nyt kovin moni ihan kassillista vie... Mutta se on törkeetä jos vaatteita tai jotain muuta varastaa... Vaikka tuskimpa silloinkaan kyse on siitä, ettei olisi varaa ostaa itse niitä juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja Kamala Amalia:Samaa mieltä! SÄÄLITTÄVÄÄ TOIMINTAA, en voi muuta sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja ???:Kannattaako alkaa lisääntyä jos ei oo varaa hankkia ees vaippoja vauvalle? Mistäs pöllitte jatkossa, neuvolastako ja kavereilta?
Alkuperäinen kirjoittaja IiksistäIiks:Niin, se piti vielä sanomani, että muistattehan varasäidit ja -isät sallia tällaiset näpistykset myös jälkikasvullenne Eihän siinä ole mitään väärää, jos varastaa...äiti ja isä tekevät niin myös. Muistatte sitten vaan taputtaa pikku-Pirkkoanne varkauden jälkeen olalle ja sanoa, "Hieno homma, hyvin tehty!". Niin, ja tietty sitten naureskelette yhteistuumin jutun päätteeksi ja lyötte yläfemmat. Ja toki asialla on hyvä myös kehuskella kylillä, sitä ei passaa unohtaa. Eiköstä vaan.
Näin sitä maailmaa rakennetaan.
Sanoppa muuta.Viimeksi synnärillä ei ollut montaa vauvan lakkia kun ihmiset oli niitä varastelleet.Oli kuulemma varkaille kelvanneet ne istuinrenkaatkin.Onneksi ei tarvi itse alentua moiseen.Alkuperäinen kirjoittaja ertsi:No eipä tullu mieleen varastaa. Ihan luvan kans itettiin yks et on mistä vaihtaa ennenku kaupassa ehitää käymään. Oli meinaa neiti niin pieni et kaupan pienimmät vaipatkin liika isoja. Synnärillä oli jotan aivan minejä. Sen verran pitäs pitää huoli et varaa on ostaa lapselle ees ne tuikitarpeelliset vaipat..
Alkuperäinen kirjoittaja Neilikka77:Mä otin pari tuliterää kietaisupaitaakin
Neuvolasta vaippoja aina