Kuinka moni varasti vaippoja mukaan synnäriltä?

Status
Viestiketju on suljettu.
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:
 
ei voi olla totta
Ap on pohjasakkaa, tämä aloitus kuvastaa häntä hyvin. Ja peesaajiakin näköjään riittää.
Uskomaton ajatusmaailma. Mutta ei enää yllättävä.
 
Lokki
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Mitä jos koetttaisit käydä ihan apteekin ovesta sisään,ja ostaa sieltä? tai vaikka euromarketissa,siletäkin näyttää saavan....


Kunhan muistat mielellään maksaa ne kassalla.
 
Argh
Että mua ottaa päähän tuollaiset ihmiset, jotka varastavat ja ovat vielä kaikenlisäksi ylpeitä siitä:/ Kyllä sitä ollaan sitten niin aikuista että... Sitten kuvittelevat vielä olevansa hauskoja ja näpsäköitä likkoja, kun ovat "tajunneet" pölliä synnäriltä vauvojen hoitoon tarkoitettuja tavaroita. Voi että, kyllä te olette sitten säälittäviä! :(
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja venlae:
Heh. Meille lähti hoitajan toimesta mukaan rasvaa, burana ja pari vaippaa.
samoin. Sen lisäksi tutti vauvalle, mulle niitä isoja siteitä ja parit verkoalkkarit mulle tungettiin myös mukaan (ne menee naistenklinikalla käytön jälkeen roskiin) .

varkaiden takia muuten Lastenklinikalla ei ole jäljellä enää kuin muutamia kappaleita lasten muumiastioita ja kaikki hyvät vauvojen lelut on lukkojen takana josta jokainen lelu pitää erikseen käydä pyytämässä ja se pyytäminenkin pitää itse tajuta...
Tiedän yhden joka sellaset kymmenen pikkuautoa varasti lasten osastolta. Oli lapsi kantanut niiden reppuun ja oli antanut lapsen kantaa. Kommentoi vaan, että mitäs nyt muutamasta pikkuautosta.

Niin milläs ne seuraavat lapset leikkii ja kun ei ole varmasti rahaa uusiakaan ostaa.
 
hyi yök
Tämä on tämän aloittajan aloituksista sieltä ala-arvoisimmasta päästä. Vielä ikävämpää on nähdä täällä niin monta muutakin julkivarasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja venlae:
Heh. Meille lähti hoitajan toimesta mukaan rasvaa, burana ja pari vaippaa.
samoin. Sen lisäksi tutti vauvalle, mulle niitä isoja siteitä ja parit verkoalkkarit mulle tungettiin myös mukaan (ne menee naistenklinikalla käytön jälkeen roskiin) .

varkaiden takia muuten Lastenklinikalla ei ole jäljellä enää kuin muutamia kappaleita lasten muumiastioita ja kaikki hyvät vauvojen lelut on lukkojen takana josta jokainen lelu pitää erikseen käydä pyytämässä ja se pyytäminenkin pitää itse tajuta...
Tiedän yhden joka sellaset kymmenen pikkuautoa varasti lasten osastolta. Oli lapsi kantanut niiden reppuun ja oli antanut lapsen kantaa. Kommentoi vaan, että mitäs nyt muutamasta pikkuautosta.

Niin milläs ne seuraavat lapset leikkii ja kun ei ole varmasti rahaa uusiakaan ostaa.
Näimpä ja niitä lapsia kun saattaa olla enemmänkin niillä leluilla leikkimässä ja jos vielä joutuu olemaan pitkään siellä osastolla niin kiva ei mitään tekemistä lapsella. Se nyt ei varmaan maailmaa kaada jos jollekkin on yksi tai kaksi vaippaa lähteny mukaan vahingossa mut jos oikeesti vie vaatteet ja pyyhkeet ja muut ni jo on ihme meininkiä.
 
Mustaherukka
Tuli ihan paha mieli tästä ketjusta... Voiko synnärille tai ihan sinne lastenosastolle viedä joitakin leluja? Minkälaisia ottavat vastaan? Entä voiko synnärille viedä vauvanvaatteita ja töppösiä ym myssyjä? Meillä jonkun verran vastasyntyneen vaatetta eikä käyttöä meillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaherukka:
Tuli ihan paha mieli tästä ketjusta... Voiko synnärille tai ihan sinne lastenosastolle viedä joitakin leluja? Minkälaisia ottavat vastaan? Entä voiko synnärille viedä vauvanvaatteita ja töppösiä ym myssyjä? Meillä jonkun verran vastasyntyneen vaatetta eikä käyttöä meillä.
Meillä päin ainakin oli muutama vuosi sitten projekti, että sairaalasta vissiin sai lankoja jos joku halusi vapaaehtoisesti sinne kutoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa

enpä mä nyt ole menossa mitään sieltä hakee. Silloin laitoksella ollessa oli pakko se yks pullo laittaa reppuun, kun oli sen verran hyvää kamaa. Mt enpä mä nyt itseäni niin järin rikollisena pidä.
 
:eek: Ihana ketju. :kieh:

Eipä tullu mullekaan mieleen, vaikka kakarana olikin tapana näpistellä. Ei meillä tainnu mukaan lähteä kuin ne vaipat, jotka oli vauvalla ja mulla päällä. :whistle:

Kyllä oli tarpeeksi kantamista niissä kamoissa mitä sieltä sai ihan luvan kanssa. :D Niinku liberon ja pampersin laukut/paketit ja sitte vielä oma laukku ja vauva kaukalossaan. Kyllä niistä tuli kädet täyteen vaikka meitä oli kaksi kantamassa. Ei tosiaan edes haluttanu mitään lisäpainoa sinne...
 
vuh
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa

enpä mä nyt ole menossa mitään sieltä hakee. Silloin laitoksella ollessa oli pakko se yks pullo laittaa reppuun, kun oli sen verran hyvää kamaa. Mt enpä mä nyt itseäni niin järin rikollisena pidä.
Pakko oli? En tajua. Miten oli pakko? :|
 
Mustaherukka
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustaherukka:
Tuli ihan paha mieli tästä ketjusta... Voiko synnärille tai ihan sinne lastenosastolle viedä joitakin leluja? Minkälaisia ottavat vastaan? Entä voiko synnärille viedä vauvanvaatteita ja töppösiä ym myssyjä? Meillä jonkun verran vastasyntyneen vaatetta eikä käyttöä meillä.
Meillä päin ainakin oli muutama vuosi sitten projekti, että sairaalasta vissiin sai lankoja jos joku halusi vapaaehtoisesti sinne kutoa.
En osaa neuloa.. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa

enpä mä nyt ole menossa mitään sieltä hakee. Silloin laitoksella ollessa oli pakko se yks pullo laittaa reppuun, kun oli sen verran hyvää kamaa. Mt enpä mä nyt itseäni niin järin rikollisena pidä.
no kyllä olet silti syyllistynyt rikokseen. olisiko ollut ihan järkyttävä vaiva hakea APTEEKISTA matkalla kotiin se pullo?? tai pistää mies hakemaan??
vai olitko niin köyhä ettei ollut varaa??
 
fh
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa
saahan noita tavarataloistakin.
 
näin
Ttästä ketjusta koottu lista niistä nikeistä, joista voi muistaa aina nikin nähdessään: TÄMÄ TYYPPI ON VARAS

Pintelin, Kylkiluu, Höbänä, HeviäPRKELE, dogtor, Neilikka77, nöppönen, uneilmasäleikkö, TiiTaa, oidipus, SuperÄiti-, äiti, Juupeli, rosmo, Jellonainen, Cara-, nintzu81, nibbler, Mansikka85, äippä77, Salsai, Gluteus maximus, Katja87, hellalettas, Pikkuinkkuli, imperial
 
Innis
Täällä moni sanoo, että "ei kait se nyt voi olla kamalaa, jos pari vaippaa vie (tai jotain muuta)". Mutta ajatelkaas, että jos JOKAINEN veisi (=varastaisi) synnäriltä vaikkapa vain ne "pari vaippaa"...niin kyllä siitä vaan iso määrä syntyisi!

En voi kuin vain ihmetellä joidenkin ihmisten ajatusmaailmaa ja moraalia! Millä ihmeen oikeudella te perustelette sen, että synnäriltä saa viedä tavaraa kotiin?! Miksi ette sitten ota samoin perustein tavaraa taskuun kaupastakin (vai otatteko sittenkin)? "Ihan vaan pari karkkipussia otin", "Enhän mä ottanut kuin yhden kaulakorun" :/ Voi äly ja väläys, mitä sakkia.

No, onneksi kaikki eivät ole yhtä välinpitämättömiä ja röyhkeitä, oman navan ajattelijoita!
 
Mä lupaan ottaa mukaani tarjonnasta riippuen tarvittavat rasvanäytteet + muut mömmönäytteet ja parit vaipat, ehkä jopa tuttipullon.
Ei tarvi sitten itse ostaa isoja pyllyrasvaputiloita tms pilaantumaan jos ne ei sovikaan. :xmas:
 
häpeisitte varkaat
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa
saahan noita tavarataloistakin.
Niin, voi niitä varastaa sekä apteekista että tavarataloistakin, sama juttu, eikö?
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja häpeisitte varkaat:
Alkuperäinen kirjoittaja fh:
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
ei vaippoja otettu yhtään, mut nykäisin mukaan niitä käsihuuhteita vai mitä nyt oikaan. Parempi oli käyttää niitä kun koko ajan pestä käsiä. Pitäisi taas vissiin vierailla kättärillä :whistle:

Tai mitäs jos vierailisit apteekissa
saahan noita tavarataloistakin.
Niin, voi niitä varastaa sekä apteekista että tavarataloistakin, sama juttu, eikö?

Tai menkää käymään kylässä jossakin lapsiperheessä, ja varastakaa sieltä...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä