Kuinka moni varasti vaippoja mukaan synnäriltä?

Status
Viestiketju on suljettu.
Niitä verkkoaleushousuja otin muutamat, ihan oikeasti :) Olivat erittäin mukavat sektionhaavan kanssa ja haavakin pääsi hyvin tuulettumaan kun olin kotona pitkä hame päällä. TAYSissa ne ainakin ovat nykyään kertakäyttöisiä (esikoisen syntymän aikaan -03 ne laitettiin vielä pesuun), enkä usko että ne kovin montaa senttiä maksavat kappaleelta sairaalalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kidetär:
:headwall: Kaikkea sitä "kuulee" Ei olis tullut mieleenkään pölliä mitään.
Toisaalta mulle sanottiin aamulla että "kotiinlähtölupa on, mutta saat olla täällä vaikka iltapalaan asti kun tästä päivästä tulee vielä lasku"... Söin lounaan sairaalassa ja lähdin sitte. Eli periaatteessa päiväkahvi, päivällinen ja iltapala jäi "piikkiin" :D :LOL: Oisko niitten hinnalla voinu ottaa "matkamuistoja"? :LOL: :kieh: Kertiksiä en käytä, ja en tosiaankaan halunnu ottaa keskussairaalan leimoilla varustettuja harsoja (itse asiassa kuulin harsoista vasta kotiin päästyämme. Sairaalassa vauvalla oli kertsit niinku kaikilla muillakin )
 
mä otin mukaan ne vaipat mitkä oli meiän sänkyyn annettu, meillä pyydettiin vaippoja aina kun tarvittiin.. ei niitä montaa kpl ollut! en nää siinä kyllä mitään väärää, koska varmasti ois annettu enemmänkin jos olis vaan käynyt pyytämässä.. meille ne vaipat mitä kotiin oli ostettu olivat liian suuria (vaikka olivat 3-6 kg)! Näin hyvin meitä palvelee rikkaan kaupungin naistenklinikka :LOL: :LOL: :LOL: ja aivan varmasti ovat pampersin kanssa tehneet jonkun sopparin noista vaipoista tai jos eivät jopa ilmaseks saa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Mäkin nyysin niitä aikuisten vaippoja. siis niitä suorakaide pötkylöitä, en niitä isoja housuvaippoja sentään. :D
mä mitään housuvaippoja nähnytkään. Ja hoitajan kehotuksesta kanssa otin yhden tai kaksi sidetää itselleni. Johan niitä vaippoja sai "sairaalasta" muutenkin, kun jaettiin se näytekassi.
 
mulle ainakin sanottiin et otappas muutamat vaipat mukaan.. itselleni jätti jätti vaippoja pari ja verkko kalsarit :D typylle jäi tutti suuhun :)

tuleehan niitä vaippoja niissä "lahjapakkauksissa" mitä libero ja pampers tarjoaa..??
 
Alkuperäinen kirjoittaja venlae:
Heh. Meille lähti hoitajan toimesta mukaan rasvaa, burana ja pari vaippaa.
samoin. Sen lisäksi tutti vauvalle, mulle niitä isoja siteitä ja parit verkoalkkarit mulle tungettiin myös mukaan (ne menee naistenklinikalla käytön jälkeen roskiin) .

varkaiden takia muuten Lastenklinikalla ei ole jäljellä enää kuin muutamia kappaleita lasten muumiastioita ja kaikki hyvät vauvojen lelut on lukkojen takana josta jokainen lelu pitää erikseen käydä pyytämässä ja se pyytäminenkin pitää itse tajuta...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:
Ukolle sanoin tästä ketjusta ja sitä nauratti et kaikkea ihmiset keksii tehdä. Kerto samalla et oli kuullu opiskeluaikoina et jotkut pölli koulun vessasta paperia. Siis sellasesta isosta rullasta kieputti jonkun tikun ympärille.
Mä pöllin aina paprut mistä milloinki. Kerranki semmonen hirveä puolen metrin kela kainalossa lähin kotiin jostain ravintolasta.Oli aika riittosa rulla muuten. Ja vaikeasti säilytettävä. :D Piti pölliä vessaan pikkunen pöytä telineeksi. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
En vaippoja, muuta ku sen mikä lapselle laitettiin lähteissä.

Mutta ekalla kerralla otin sukat ja ihan tietoisesti :whistle: tosin pidän sitä korvauksena siitä, että se siivoojatäti "varasti" mun omat sukat pyykkejä kerätessään |O :kieh: :whistle: :saint: (enhän mä voinut joulukuun pakkasissa ilman sukkiakaan kotiin lähteä :whistle: )ja vikalta kerralta jäi verkkohousut jalkaan ja ne todellakin jäi ihan vahingossa. Tosin mies se pakkasi mun tavarat ja pakkasi sitte sinnekin yhdet ylimääräset verkkohousut, kun luuli, että ne on mun omat :eek: :LOL:
Voi apua! :LOL:

Sairaalat saa muuten kertiksensä melkein ilmaiseksi. Vaipanvalmistajilla on niin kova kilpailu niistä.
 
vihainen
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja venlae:
Heh. Meille lähti hoitajan toimesta mukaan rasvaa, burana ja pari vaippaa.
samoin. Sen lisäksi tutti vauvalle, mulle niitä isoja siteitä ja parit verkoalkkarit mulle tungettiin myös mukaan (ne menee naistenklinikalla käytön jälkeen roskiin) .

varkaiden takia muuten Lastenklinikalla ei ole jäljellä enää kuin muutamia kappaleita lasten muumiastioita ja kaikki hyvät vauvojen lelut on lukkojen takana josta jokainen lelu pitää erikseen käydä pyytämässä ja se pyytäminenkin pitää itse tajuta...
:headwall::headwall::headwall::headwall::headwall::headwall::headwall:

KUKA PERKELE KEHTAA VIEDÄ LASTENSAIRAALASTA SAIRAIDEN LASTEN LELUT!!!!!!

oisko samat varkaat kun nämä ketkä täällä kehuskelevat synnäriltä vieneensä? varastatteko kaupoistakin, kavereilta, sukulaisilta?

varkaus se on, riippumatta mistä viedään!
just kun ajattelin että voisin tonne synnärille lahjoittaa vanhoja potkareita ym. mutta en taida, kun kumminkin joku ne sieltä veisi, ovat kumminkin hienompia kun siellä normaalisti on.

SAISITTE VARKAAT HÄVETÄ! missä ihmisten moraali on?
 
En todellakaan ymmärrä tuota tavaran vientiä synnäriltä edes silläkään verukkeella et olis ollu siel niin vähän aikaa. Mutta kaikkea sieltä viedään ja valitettavasti koituu toisten synnyttäjien harmiksi. Itse olisin rintapumppua synnärillä tarvinut, kun tyttö niin pieni ettei jaksanut syödä, vaan eipä löytyny. Vauvalan tädit sanoivat että useampia niitä on ollut mut on varastettu. Yhdestä oli muutama osa jäljellä... Kyllä sillä hetkellä olisin ollut valmis vääntämään niskat nurin synnäri näpistelijöiltä. Nii toivottomalta tilanne tuntui, kun lapsi olisi tarvinut rintamaitoa ja ei pumppua ollut millä maito rintoihin nostaa.. HÄVETKÄÄ! Toivottavasti teissä ei ole kukaan tuttu, en kylään tohtis pyytää meilläkin saatavilla tuikitarpeellista tavaraa...
 
Meillä sai synnärillä vaippoja vain pyydettäessä, toivat sitten pinon. Huonekaveri sanoi että ennen oli isot pinot huoneissa mutta niitä vietiinn niin paljon että nykyään säilyttävät niitä siellä hoitajien huoneessa.
Itse otin muutaman vaipan ja sen pussin missä oli pitkä vanupuikkoja. Kaikki tutit, rintakumit ja vaipat jätin kiltisti sinne.
Meidän osastolla oli viety kaikista telkkareista kaukosäätimet.... Kiva oli kurotella kun halus telkan päällä, että kiitos vaan
 
mie-
Meillä oli omat vaipat vauvalle synnärilläkin, eipä tarttenu nyysiä mitään mukaan, kun omat otettiin vaan, mitä tuotiinkin. Siis kestot. Me saatiin muuten kauheet pakaasit mainostavaraa, jossa mm. järjetön määrä kertiksiä, ei ois tarttenu kenenkään pölliä. Vein ne neuvolaan.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä