Mun ei varmaan tarvitse edes vastata :snotty:
Kertokaa miltä tuntuu ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
Kertokaa miltä tuntuu ja kuinka kauan olette olleet yhdessä.
toimia oikein??? voi luoja...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se osaa toimia oikein, niin sitten kyllä tunnen. Ja ajatuksissani tunnen, mutta kun sitten mies ei toimikkaan niin,miten ajattelin, se tyssää siihen.
Miks ihmeessä sä et ole kertonut sille mies paralle, mikä susta tuntuu hyvältä ja mikä ei? Eihän se nyt arvatakkaan voi kaikkia sun ajatuksia!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se osaa toimia oikein, niin sitten kyllä tunnen. Ja ajatuksissani tunnen, mutta kun sitten mies ei toimikkaan niin,miten ajattelin, se tyssää siihen.
Olen minä kertonut. Ja kyllä se monet asiat tekeekin hyvin. Se tietää mun seksifantasioista kaiken.Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:Miks ihmeessä sä et ole kertonut sille mies paralle, mikä susta tuntuu hyvältä ja mikä ei? Eihän se nyt arvatakkaan voi kaikkia sun ajatuksia!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos se osaa toimia oikein, niin sitten kyllä tunnen. Ja ajatuksissani tunnen, mutta kun sitten mies ei toimikkaan niin,miten ajattelin, se tyssää siihen.
sama!!Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo::wave: Kuutisen vuotta yhdessä. :heart:
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Tuo on niin jännä homma tällä palstalla että mitä kauemmin on oltu yhdes sitä intohimoisempaa tuntuu olevan ihanaa varsinkin huomioitavaa on se että eniten himoa tuntuu olevan niillä jotka kirjoittavat nimimerkin takaa