Kuinka moni tuntee INTOHIMOA omaa puolisoaan kohtaan?

Muumibuumi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se osaa toimia oikein, niin sitten kyllä tunnen. Ja ajatuksissani tunnen, mutta kun sitten mies ei toimikkaan niin,miten ajattelin, se tyssää siihen.
Miks ihmeessä sä et ole kertonut sille mies paralle, mikä susta tuntuu hyvältä ja mikä ei? Eihän se nyt arvatakkaan voi kaikkia sun ajatuksia!
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Muumibuumi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos se osaa toimia oikein, niin sitten kyllä tunnen. Ja ajatuksissani tunnen, mutta kun sitten mies ei toimikkaan niin,miten ajattelin, se tyssää siihen.
Miks ihmeessä sä et ole kertonut sille mies paralle, mikä susta tuntuu hyvältä ja mikä ei? Eihän se nyt arvatakkaan voi kaikkia sun ajatuksia!
Olen minä kertonut. Ja kyllä se monet asiat tekeekin hyvin. Se tietää mun seksifantasioista kaiken.

Se ei vaan uskalla tehdä aloitetta, ja minä en aina halua olla se aloitteen tekijä. Sitä tarkoitin tuolla "toimia oikein".

Edes joskus haluaisin, että minut vieteltäisiin. Se, miksi mies ei uskalla, siitä ei sen enempää, se ei liity minuun.





 
Juu tunnen, ainakin vielä eilen.. Tänään nyt on ollut vähän sellanen päivä että tiiä mitä vittua tästä taas tulee.. Mutta joo, 9v ollaan yhdessä oltu ja varsinkin se puoli on aina toiminut :p
 
Mulla on varmaan alussa ollut jotain puoli vuotta, kun olen tuntenut intohimoa ja halunnut rakastella mieheni kanssa. Mutta sen jälkeen en. Miehellä oli ihan julmettu tahti, mikään ei ollut tarpeeksi. Ja tietty tylsä kaavamaisuus, josta ei olla päästy. Kemiat vain eivät kohtaa millään tasolla.

Tässä on kulunut vuosia näin. Muiden seurustelukumppanien kanssa tällaista ei ole ollut. Kurja tilanne jotenkin :/
 
vieras
Tuo on niin jännä homma tällä palstalla että mitä kauemmin on oltu yhdes sitä intohimoisempaa tuntuu olevan :D :D :D :D ihanaa :D :D :D varsinkin huomioitavaa on se että eniten himoa tuntuu olevan niillä jotka kirjoittavat nimimerkin takaa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuo on niin jännä homma tällä palstalla että mitä kauemmin on oltu yhdes sitä intohimoisempaa tuntuu olevan :D :D :D :D ihanaa :D :D :D varsinkin huomioitavaa on se että eniten himoa tuntuu olevan niillä jotka kirjoittavat nimimerkin takaa :D
Peesi
 

Yhteistyössä