kuinka moni tulisi häihin, joissa ei tarjota tippaakaan alkoholia

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Arew
No, ei kai kutsussa erikseen mainita, onko alkoholitarjoilua vai ei? Ei mulla ainakaan tuo tarjoilun laatu ole mikään peruste osallistua tai olla osallistumatta johonkin tilaisuuteen.
 
xxx
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja hiljainen toivomus olisi ettei vieraat ryyppäisi omiakaan. Tilaisuus siis järjstettäisiin muualla kuin ravintolassa
Nyt kun olen raskaana, niin tulisin, mutta muulloin ottaisin omat viinat mukaan, ellei häissä tarjoiltaisi alkoa.
Hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä.
 
juopon suvun tytär
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
No herranen aika, tietysti. Ei kai kukaan jätä sen takia menemättä, jos ei ole alkoholia tarjolla?
Kyllä kuule jättää jos vähänkin joillekin vieraille tuo juoma on isossa osassa hääjuhlaa:( Meidän suvussa on kaikki häät pidetty juuri jossakin seurojentaloilla joista auton takakontista on sitten loppuillasta kitattu sitä juomaa.
Me menimme naimisiin ja ilmoitimme häiden olevan aika korkeatasoisessa ruokaravintolassa jolloin minun niin 'raitis' sukuni otti minuun yhteyttä
ja kyseli heti juomien perään,
ilmoitin että luonnollisestikaan tuohon paikkaan ei niitä taskumatteja saa ottaa mukaan tai ravintolan oma henkilökunta puuttuu siihen heti,
samoin me ei suostuttu maksamaan kenekään viinoja ja onneksi ne juomat olikin siellä jopa sitä hintaluokkaa että jos joku nyt yhden konjakin kahvin kera otti niin eipä enään toista ottanut :LOL:
Tästä todellakin muutamat nimeltämainitsemattomat erittäinkin läheiset sukulaiset otti nokkiinsa ja eivät tulleet juhliimme,
jopa oma yli 80v mummoni kritisoi meidän juhlia kun ei häät ole mitään jos niissä ei perinteen mukaan ole auton takakontti täysi viinaa
ja kyllä vieraille nyt ilmaset viinat piti olla..
niin me satsattiin todella korkealuokkaiseen ravintolaruokaan eikä tarjottu karjalanpiirakoita jonkin makaroonilaatikon tai kinkkukiusauksien kera
 

Yhteistyössä