kuinka moni tulisi häihin, joissa ei tarjota tippaakaan alkoholia

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Totta kai menisin, mutta tunnustan, että saattaisin olla varautunut siihen, ettei siellä ihan "pilkkuun" asti olla.

Viime kesänä olin mieheni kummitädin häissä, enkä tuntenut sieltä ketään, miehenikin ihan muutaman. Ja niin siellä patsasteltiin tiukasti omissa kuppikunnissa siihen asti, kunnes viinakset astuivat mukaan kuvioon. Sen jälkeen siellä oli hauskaa, kun porukka vähän löysäsi kravattia ja tilaisuudesta tuli paljon rennompi.

Jos joku lähipiiristä menisi naimisiin, asia voisi olla eri, kun häävieraissa tulisi olemaan enemmän tuttuja ja juttu luistaisi ihan muutenkin.
 
ddd
Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
No, ei kai kutsussa erikseen mainita, onko alkoholitarjoilua vai ei? Ei mulla ainakaan tuo tarjoilun laatu ole mikään peruste osallistua tai olla osallistumatta johonkin tilaisuuteen.
olen ollut häissä joissa jo kutsussa asia tutiin ilomi. muutamat silti omasat pullosta naukkaili.
 
vieras
Tottakai tulisin!
Ja olen ollut useissa sellaisissa häissä.Omissakaan häissä ei ollut ko. tarjoilua.

Jokainen hääpari tekee häistään oman näköiset ja siihen on mielestäni vieraiden tyydyttävä. Jos ei tarjoilut ilman alkoholia tai sen kera kelpaa, pysyy pois juhlista. Pääasia ettei tarjoiluista nurista hääparille tai heidän läheisilleen. Kyseessä kun on hääparin oma juhla, ei vieraiden.
 
alkoholiton kiitos
ehdottomasti tulisin. Miksi helvet..sä pitää aian juoda viinaa?? mä olisin saanut ihan hirveet kilarit jos joku olis ollu humalassa meidän häissä. baareissa ryypätään häissä juhlitaan
 
Mama the strange
Mä menisin vaan sellasen ihmisen häihin, joissa mulla ei olis väliä olenko selvinpäin vai kännissä. En menis siis sellasen ihmisen häihin, joissa vaivautuisin, vaikka siellä ois minkälainen tarjoilu. Ja kukaan ei varmaan tosta tajunnu pointtia :)
 
myy
mun tai ukon kavereista ei varmaan moni tulisi jos moista pyydettäisiin, siks ollaankin sovittu kaikista häistä ja kissanristiäisistä että ensin pidetään ns. sivistyneet juhlat joissa sukulaiset mukana ja sitten esim. häissä sitten aikanaan iltaa vasten alkaa vasta se alkomahooli tarjoilu, sukulaisista ne jää ketkä tahtoo.
 

Yhteistyössä