Kuinka moni teistä tiesi, että suppo tungetaan anukseen se tylppä/röpyläinen pää edellä?? Ei siis se muotoiltu pää edellä!

• Viestiketjun aloittaja kysyn teiltä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:

Tässä on suppo. Minä olen sen laittanut niin, että vasemman puoleinen pää edellä - ja hyvin on pysynyt.
:LOL: :LOL: kauhee ku alko naurattaan :D
meillä ei käytetä suppoja,mutta sen kerran ku on käytetty,niin väärinpäin...
Joo.. Olihan tuo vähän tökerösti: "Tässä on suppo..." Ihan niinku sitä ei kukaan tietäs.. :whistle: :kieh: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:

Tässä on suppo. Minä olen sen laittanut niin, että vasemman puoleinen pää edellä - ja hyvin on pysynyt.
:LOL: :LOL: kauhee ku alko naurattaan :D
meillä ei käytetä suppoja,mutta sen kerran ku on käytetty,niin väärinpäin...
Joo.. Olihan tuo vähän tökerösti: "Tässä on suppo..." Ihan niinku sitä ei kukaan tietäs.. :whistle: :kieh: :LOL:

:LOL: :LOL:
Kiva kun pitkästä aikaa näin mukava ketju!!

Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:
suppo sivuilla lukee näin

Peräpuikko on hyvä vaihtoehto pienille lapsille ja jos lapsella on nielemisvaikeuksia, pahoinvointia tai kun hän oksentelee eikä suostu ottamaan lääkettä suun kautta. Peräpuikko asetetaan paikalleen tylppä pää edellä, jotta se ei pääse liukumaan ulos. Peräpuikot tulee säilyttää huoneenlämmössä.

tietteks mitä, mä soitan apteekkiin
erikoinen ohje!Ja vielä että huoneenlämmössä!!!Jääkaapissa meillä on säilytetty tähän asti!
Huoneenlämmössä tietenkin!
Mieti nyt jos joutuisit omaan berberiis tunkemaan jääkylmän supon?!?
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :eek: :eek:
Järkyttävää jo ajatuksenakin!!!!
*nimim. supot huoneenlämmössä ja väärinpäin ähtäriin*

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia :D :LOL:
NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta... :whistle: :D
Miten ihmeessä näin on päässyt käymään? :LOL:
Rakkaan mieheni avustuksella... OLin sairaana ja makasin sängyssä, kun hän ystävällisesti toi minulle lääkettä ja tiputti suoraan suuhun (pakkauksesta)... Nielaisin saman tien ja sitten aloin miettimään, että hetkinen... Miten se lääke oli niin outo... No eiköhän hän ollutkin antanut panadol supon minulle... :eek: Ihmetteli vaan itsekin sitten, että ajattelinkin, että miten se lääke on tuommoinen, mutta kun panadol siinä luki... :whistle:

Voi elämä!!!
AIIvan totaalinen repsistäkeikkaa!!!!!!!!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Vaan meni varmaan sukkulana alas se suppo? :LOL:

Lion
Peräpuikon kärkeä voi liukastaa esimerkiksi perusvoiteella, jolloin se on miellyttävämpi asettaa paikoilleen. Jos peräpuikkoa tarvitsee puolittaa, se suositellaan tehtäväksi pituussuunnassa.
Tämä lukee Kuopino yliopiston tiedätkö lääkkeistä sivulla. Tämän mukaan suippo pää edellä.

koppis
No ei voi olla totta. Miksi ihmeessä toinen pää muka olisi sitten muotoiltu??? Tosin suppo pitää työntää yllättävän syvälle eli kädet saa kyllä varautua pesemään ihan kunnolla jälkeenpäin.

heee
heh heh tiiättekö sen mainoksen. tässä on rauno joka maustoi kastikkeen, joka sopii broilerille jonka paistoi äiti.

uusin sanoin:tässä on suppo jonka osti isi. jonka tarvitsi vauva, koska oli kipeä. joka sopii peppuun, jonka laittoi äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:
:LOL: ihan loistava ketju... väärin päin on meidän muksuille supot persiisee työnnetty ja hyvin on pysyneet.
Joo eiköhän se sinänsä ole sama kumminpäin sen sisuksiin lykkää kunhan ei kerro sille supolle et nyt menee väärinpäin - jos se pentele ei suostukaan sulamaan ku kuulee et niin väärin käytetää :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
:LOL: ihan loistava ketju... väärin päin on meidän muksuille supot persiisee työnnetty ja hyvin on pysyneet.
Joo eiköhän se sinänsä ole sama kumminpäin sen sisuksiin lykkää kunhan ei kerro sille supolle et nyt menee väärinpäin - jos se pentele ei suostukaan sulamaan ku kuulee et niin väärin käytetää :whistle:

No nyt tästä lähtien varmasti suppokin arvaa, että väärinpäin tökitään menemään.
Olen ehkä hieman epävarma ja saatan jopa käännellä suppoa kädessäni mallaillen kummin päin laitan menemään.
Sen entisen varmuuden ja päättäväisyyden sijasta on mieleeni hiipinyt aavistus ja sanoisinko jopa tieto, että toimin väärin. Asetanko kenties lapseni vaaraan? Onko supolla sulamisvaikeuksia peräsuolessa, kun on väärin päin siellä? Eikö kuume laskekaan enää?
Ei ole äitinä helppoa... :|

Työnnän kokeeksi tänä iltana yhden supon anukseeni väärin päin, huomenna yhden oikein päin ja ylihuomenna yhden poikittain. Informoin sitten kokeeni tuloksista.

Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:

No nyt tästä lähtien varmasti suppokin arvaa, että väärinpäin tökitään menemään.
Olen ehkä hieman epävarma ja saatan jopa käännellä suppoa kädessäni mallaillen kummin päin laitan menemään.
Sen entisen varmuuden ja päättäväisyyden sijasta on mieleeni hiipinyt aavistus ja sanoisinko jopa tieto, että toimin väärin. Asetanko kenties lapseni vaaraan? Onko supolla sulamisvaikeuksia peräsuolessa, kun on väärin päin siellä? Eikö kuume laskekaan enää?
Ei ole äitinä helppoa... :|

Työnnän kokeeksi tänä iltana yhden supon anukseeni väärin päin, huomenna yhden oikein päin ja ylihuomenna yhden poikittain. Informoin sitten kokeeni tuloksista.
Tai jos vaan pyörittelis sen sormissa esim palloks niin sit siinä ei olis enää oikeeta ja väärää päätä?

McGarmiwa prkl :kieh: älä nyt ala sekottamaan mun suunnitelmia, mutta hyvä on... kuulostaa melkoiselle kompromissille, että otan idean vastaan. Perjantain kunniaksi työnnän siis suoleeni pallomaisen "supon". =)
Mut jos koostumus muuttuu liikaa niin voiko tehokin muuttua? :xmas:

Yhteistyössä