vieras
eipä ollut mainintaa muutes itse suppo-paketeissa. Ei buranan, panadolin tai paraceon paketeissa. Katsoin kaikki läpi
Joo.. Olihan tuo vähän tökerösti: "Tässä on suppo..." Ihan niinku sitä ei kukaan tietäs.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee ku alko naurattaanAlkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Tässä on suppo. Minä olen sen laittanut niin, että vasemman puoleinen pää edellä - ja hyvin on pysynyt.
meillä ei käytetä suppoja,mutta sen kerran ku on käytetty,niin väärinpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:Joo.. Olihan tuo vähän tökerösti: "Tässä on suppo..." Ihan niinku sitä ei kukaan tietäs.. :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:kauhee ku alko naurattaanAlkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Tässä on suppo. Minä olen sen laittanut niin, että vasemman puoleinen pää edellä - ja hyvin on pysynyt.
meillä ei käytetä suppoja,mutta sen kerran ku on käytetty,niin väärinpäin...
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Huoneenlämmössä tietenkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:erikoinen ohje!Ja vielä että huoneenlämmössä!!!Jääkaapissa meillä on säilytetty tähän asti!Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:suppo sivuilla lukee näin
Peräpuikko on hyvä vaihtoehto pienille lapsille ja jos lapsella on nielemisvaikeuksia, pahoinvointia tai kun hän oksentelee eikä suostu ottamaan lääkettä suun kautta. Peräpuikko asetetaan paikalleen tylppä pää edellä, jotta se ei pääse liukumaan ulos. Peräpuikot tulee säilyttää huoneenlämmössä.
tietteks mitä, mä soitan apteekkiin
Mieti nyt jos joutuisit omaan berberiis tunkemaan jääkylmän supon?!?
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Rakkaan mieheni avustuksella... OLin sairaana ja makasin sängyssä, kun hän ystävällisesti toi minulle lääkettä ja tiputti suoraan suuhun (pakkauksesta)... Nielaisin saman tien ja sitten aloin miettimään, että hetkinen... Miten se lääke oli niin outo... No eiköhän hän ollutkin antanut panadol supon minulle... Ihmetteli vaan itsekin sitten, että ajattelinkin, että miten se lääke on tuommoinen, mutta kun panadol siinä luki...Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
Ootko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ihan sama , mulle ei semmosta laiteta niin kauan kun henki pihisee :attn:
Joo eiköhän se sinänsä ole sama kumminpäin sen sisuksiin lykkää kunhan ei kerro sille supolle et nyt menee väärinpäin - jos se pentele ei suostukaan sulamaan ku kuulee et niin väärin käytetääAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:ihan loistava ketju... väärin päin on meidän muksuille supot persiisee työnnetty ja hyvin on pysyneet.
älä pelotteleAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ootko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ihan sama , mulle ei semmosta laiteta niin kauan kun henki pihisee :attn:
En en, kun kyselen vain huvikseni, koskaanhan ei voi olla varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:älä pelotteleAlkuperäinen kirjoittaja Tiitteräinen:Ootko ihan varmaAlkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ihan sama , mulle ei semmosta laiteta niin kauan kun henki pihisee :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo eiköhän se sinänsä ole sama kumminpäin sen sisuksiin lykkää kunhan ei kerro sille supolle et nyt menee väärinpäin - jos se pentele ei suostukaan sulamaan ku kuulee et niin väärin käytetääAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:ihan loistava ketju... väärin päin on meidän muksuille supot persiisee työnnetty ja hyvin on pysyneet.
Tai jos vaan pyörittelis sen sormissa esim palloks niin sit siinä ei olis enää oikeeta ja väärää päätä?Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:Joo eiköhän se sinänsä ole sama kumminpäin sen sisuksiin lykkää kunhan ei kerro sille supolle et nyt menee väärinpäin - jos se pentele ei suostukaan sulamaan ku kuulee et niin väärin käytetääAlkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:ihan loistava ketju... väärin päin on meidän muksuille supot persiisee työnnetty ja hyvin on pysyneet.
No nyt tästä lähtien varmasti suppokin arvaa, että väärinpäin tökitään menemään.
Olen ehkä hieman epävarma ja saatan jopa käännellä suppoa kädessäni mallaillen kummin päin laitan menemään.
Sen entisen varmuuden ja päättäväisyyden sijasta on mieleeni hiipinyt aavistus ja sanoisinko jopa tieto, että toimin väärin. Asetanko kenties lapseni vaaraan? Onko supolla sulamisvaikeuksia peräsuolessa, kun on väärin päin siellä? Eikö kuume laskekaan enää?
Ei ole äitinä helppoa... :|
Työnnän kokeeksi tänä iltana yhden supon anukseeni väärin päin, huomenna yhden oikein päin ja ylihuomenna yhden poikittain. Informoin sitten kokeeni tuloksista.
Mut jos koostumus muuttuu liikaa niin voiko tehokin muuttua? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Nti Univalo:McGarmiwa prkl :kieh: älä nyt ala sekottamaan mun suunnitelmia, mutta hyvä on... kuulostaa melkoiselle kompromissille, että otan idean vastaan. Perjantain kunniaksi työnnän siis suoleeni pallomaisen "supon". =)