Eli aina ei kannata "sokeasti" uskoa alan ammattilaisiakaan...Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:joo, eli siis ensin se apteekkari sanoi että suikula ensin mutta alkoi ihan etsimään fakta tietoa ja pohti juuri sitä että peppu sulkeutuu helpommin kun se suippo pää on tosiaan perässä päin, totesi vaan että tietääpä kertoa nytten asiakaille
Kun vaan muistaa miten päin lusikka laitetaan suuhun nestemäistä annettaessa, eikä yritä syöttää vauvalle sitä suppoa. Sulatettunakaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
No en kai mä sitä siinä jääkaapin ovella lapsen persiiseen laita!!Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Huoneenlämmössä tietenkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:erikoinen ohje!Ja vielä että huoneenlämmössä!!!Jääkaapissa meillä on säilytetty tähän asti!Alkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:suppo sivuilla lukee näin
Peräpuikko on hyvä vaihtoehto pienille lapsille ja jos lapsella on nielemisvaikeuksia, pahoinvointia tai kun hän oksentelee eikä suostu ottamaan lääkettä suun kautta. Peräpuikko asetetaan paikalleen tylppä pää edellä, jotta se ei pääse liukumaan ulos. Peräpuikot tulee säilyttää huoneenlämmössä.
tietteks mitä, mä soitan apteekkiin
Mieti nyt jos joutuisit omaan berberiis tunkemaan jääkylmän supon?!?
Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
Ai niin, se onkin sitte hankalampi juttu :|Alkuperäinen kirjoittaja aargh:Kun vaan muistaa miten päin lusikka laitetaan suuhun nestemäistä annettaessa, eikä yritä syöttää vauvalle sitä suppoa. Sulatettunakaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
No se muakin naurattaa. =DAlkuperäinen kirjoittaja nibbler:aika hauskaa miten kovasti jotkut puolustaa sitä, että ne laittaa sen suippo pää eeltä
"aijon tehdä jatkossakin näin vaikka mitä sanoisitte" :kieh:
Rakkaan mieheni avustuksella... OLin sairaana ja makasin sängyssä, kun hän ystävällisesti toi minulle lääkettä ja tiputti suoraan suuhun (pakkauksesta)... Nielaisin saman tien ja sitten aloin miettimään, että hetkinen... Miten se lääke oli niin outo... No eiköhän hän ollutkin antanut panadol supon minulle... Ihmetteli vaan itsekin sitten, että ajattelinkin, että miten se lääke on tuommoinen, mutta kun panadol siinä luki...Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Rakkaan mieheni avustuksella... OLin sairaana ja makasin sängyssä, kun hän ystävällisesti toi minulle lääkettä ja tiputti suoraan suuhun (pakkauksesta)... Nielaisin saman tien ja sitten aloin miettimään, että hetkinen... Miten se lääke oli niin outo... No eiköhän hän ollutkin antanut panadol supon minulle... Ihmetteli vaan itsekin sitten, että ajattelinkin, että miten se lääke on tuommoinen, mutta kun panadol siinä luki...Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Rakkaan mieheni avustuksella... OLin sairaana ja makasin sängyssä, kun hän ystävällisesti toi minulle lääkettä ja tiputti suoraan suuhun (pakkauksesta)... Nielaisin saman tien ja sitten aloin miettimään, että hetkinen... Miten se lääke oli niin outo... No eiköhän hän ollutkin antanut panadol supon minulle... Ihmetteli vaan itsekin sitten, että ajattelinkin, että miten se lääke on tuommoinen, mutta kun panadol siinä luki...Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:NO minä olen itseasiassa tullut kerran ottaneeksi peräpuikon suun kautta...Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Oliskohan turvallisempaa antaa suun kautta tota panadolia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mä lykkään sen puikon poikittain seuraavaksi niin ainakin pysyy!
suppo sivutAlkuperäinen kirjoittaja Kipinäsääri:suppo sivuilla lukee näin
Peräpuikko on hyvä vaihtoehto pienille lapsille ja jos lapsella on nielemisvaikeuksia, pahoinvointia tai kun hän oksentelee eikä suostu ottamaan lääkettä suun kautta. Peräpuikko asetetaan paikalleen tylppä pää edellä, jotta se ei pääse liukumaan ulos. Peräpuikot tulee säilyttää huoneenlämmössä.
tietteks mitä, mä soitan apteekkiin
kauhee ku alko naurattaanAlkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Tässä on suppo. Minä olen sen laittanut niin, että vasemman puoleinen pää edellä - ja hyvin on pysynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Supossa on kaksi päätä, se toinen pää on tää
ja toinen pää on tää
on vaikea ymmärtää
toisen pään kun pebaan paat
niin toinen pää vain jää
se toinen pää
se vain jää!
Alkuperäinen kirjoittaja Pump:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Supossa on kaksi päätä, se toinen pää on tää
ja toinen pää on tää
on vaikea ymmärtää
toisen pään kun pebaan paat
niin toinen pää vain jää
se toinen pää
se vain jää!
Ei tainnut vaikuttaa... Tosin oli muutenkin niin mieto lääke, kun vauvan suppo oli, että ei ehkä silläkään.... B)Alkuperäinen kirjoittaja VIERAS:Aaban, vaikuttiko tuo suppo yläpäästä annettuna?