Kuinka moni teistä on käyttänyt synnärillä omia vaatteita?

  • Viestiketjun aloittaja turha
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
käytin myös omia siteitä, koska ne sairaalan jättisuuret vaipat eivät vaan istuneet riittävän hyvin. kokoajan tuli ohivuotoja.
Jaa, mulle ei olisi tullut mieleenkään käyttää mitään pelkkiä siteitä sen vuodon kanssa. Ne vaipat ei ehkä ole kovin mukavia, mutta joillekin todella tarpeellisia, kun siihen vuotoon ei auta mikään kaupan side.

:
En mä kyl ekan päivän jälkeen juurikaan enempää vuotanu ky menkoistakaan. Olis ihan hyvin riittäny joku libresse.
 
Kyllä minä ihan mielelläni laitoin sairaalan pyykkiin ne hikiset, veriset ja maitoiset vaatteet kuin sotkin omiani ja raahasin ne mukanani kotiin. Omat sukat oli, ja imetysliivit. Sairaalan imetysliivit olivat jostain säkkikankaasta valmistettuja jättitoppeja, ei niitä kukaan tainnut käyttää. Verkkohousut olivat sektion jälkeen kaikkein mukavimmat, ensimmäisen sektion jälkeen erehdyin laittamaan kotimatkalle omat pikkuhousut, joiden vyötärökuminauha pureutui tosi kivasti haavaan automatkalla. Piti mennä heti ostamaan mummopikkareita, seuraavan sektion jälkeen otin verkkopikkareita kotiinkin muutamat.

TAYSissa on muuten tarjolla jälkivuotoon jättivaippojen lisäksi ihan Vuokkosiakin, ei tosin mitään slimmejä, mutta joka tapauksessa ihan tavallisiin kuukautisiin tarkoitettuja.
 
Rukoilijasirkka
Synnärin verkkopikkarit oli jees ja käytin kyl synnärin jättivaippoja. Mut se kaapu oli kauhea ja sai mut tuntemaan itseni niin sairaaksi, että vaihdoin omat vaatteet päälle.
 

Yhteistyössä