Kuinka moni teistä LAIHTUI alkuraskauden aikana??

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuri plussannut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa vaiheessa minä keräsin nestettä, joten paino nousi jonkun verran. Mutta sitten viikolta 12 eteenpäin aloin laihtua, kun söinkin yhtäkkiä terveellisesti ja monipuolisesti... Vasta viikolta 20 alkaen paino alkoi nousta, viikolla 24 olin samassa kuin ennen plussaa.
 
Jotain 4 kiloa lähti kun mitään ei saattanut syödä :x

Ja sitten kun se pikkuhiljaa palautui siihen normaalitasoon, niin kätilö moitti että liikaa liikaa tullut painoa!
kun se tietenkin lasketaan se painon nousu siitä ekasta neuvolakäynnistä, eikä siitä lähtöhetkestä kun kotona on plussannut.
 

Yhteistyössä