Kuinka moni rohkenee laittaa meikittömän

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja narskun exä:
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
kookosta:
sut tiedänkin :)
Ollaan pariin kertaan osuttu samaan aikaan neuvolaan!
Hauska sattuma =)

Käytkö sä siellä yksin vai jonkun kanssa (lapsen tai miehen)?
Lasten kanssa.
Kaksi tyttöä, alle 4-vuotiaita molemmat =)
Hei narsku, oletko tiennyt että narsistisen persoonallisuushäiriön omaavia ihmisiä kutsutaan lyhyesti narskuksi?
Juu vasta vähän aikaa sitten täältä luin asiasta.

Mun kirjautumaton "narsku" -nikki on ollut käytössä useamman vuoden ja olen kyllä kirjautuneenakin välillä "narsissi" -nikillä.
Harvemmin kuitenkaan jaksan sisään kirjautua.

 
kiva taas katsella
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3865625.jpg
Tuossahan tuo.
Edelleen niin yllättynyt sinusta. Kumma kuinka voikin luoda päässään ihmisestä kuvan. Pehmeni kerralla kaikki sun kirjoituksesi ja kannanottosi.
Uskomattoman kauniita naisia täällä, ihan noin kuumeisinakin kuten tuo Å...
 
narsku
Alkuperäinen kirjoittaja kiva taas katsella:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
http://www.aijaa.com/v.php?i=3865625.jpg
Tuossahan tuo.
Edelleen niin yllättynyt sinusta. Kumma kuinka voikin luoda päässään ihmisestä kuvan. Pehmeni kerralla kaikki sun kirjoituksesi ja kannanottosi.
Uskomattoman kauniita naisia täällä, ihan noin kuumeisinakin kuten tuo Å...
älä mitään!
ite olen kuvitellut Viblsp-:n tuiman näköiseksi matamiksi :eek:
 
Mamma italiana
Tàhàn mennessà paras kuva ja "mallikelpoinen" nainen Sankkuli, ehdottomasti. Tuosta kasvosta sa loihdittua vaikka mità, on sopivan suomalainen mutta myòs sirot piirteet kansainvàliseen makuun. Anteeksi kananottoni, kun eihàn tàstà mikààn missikisa pitànyt tulla ;)
 
kiva taas katsella
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Mulla on vaan tämä viime keväältä, ei tosin noita meikattujakaan kuvia pahemmin löydy...Meikitön iltakuva, onneksi hämärä sellainen :whistle:
http://www.aijaa.com/img/b/00773/3878474.jpg
nätti ku sika pienenä .... jos ymmärsit oikein tämän sanonnan
Saako tänne vielä näin jälkikäteen tulla sanomaan että thank you? Pikku sialta mä näytänki, varsinkin vaaleanpunaisissa :whistle:
Kaunis oot sinäkin:)
 
kiva taas katsella
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kyllähän täällä muutama varsin kaunis oli :)
muutama vain??
Niin
minusta montakin....
Niin minustakin monta. Ei taitais nää tytöt Keijoo huolii vaikka eihän sitä tiedä kuin salkskee ja ohimoilla charmikkaasti harmaata, vau:)
 
uuniomena
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Mä en kyllä oikeastaan ymmärrä, että miksi jotkut eivät kehtaa laittaa meikitöntä kuvaa :eek: :ashamed:
Mulla ainakin on aina ihan punaset nenänpielet, mustat silmänaluset ja näytän sairaalta. Aina ennen kaikki oli huolissaan mun terveydestä kun en meikannut, mutta nykyisin siitä ei enää sanota, kun en näyttäydy ilman meikkiä. Toisaalta on mun hemoglobiini myös noussut niistä ajoista.

Pelkään vaan saavani kuulla, etten näytä terveeltä.
Sama juttu täällä. Punaisuus, mustat silmänaluset jne. Ihan kalmolta näytän ilman meikkii, enkä viitti kuunnella kommentteja siitä, että mikä vaivaa.
Ja toisekseen, ei olis muutenkaan kiva fiilis ilman meikkii.

 
kiva taas katsella
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
minust ei sanottu sit mitään...muutaku et mun keikkameikki on kamala :(
No, mä sanoin, että olet tosi nuoren näköinen ja nätti olet ja iloinen. eikä se keikkameikki ollut kamala, vaan näkyvä. mutta kukaan ei sanonut mun meikkikuvasta mitään. :D
Sun meikkikuva ja meikitön olivat upeita ja Turkilmas aina vaan ja alati. Ja moni muu.
 
Mulla on kaikissa kuvissa hyvin vähän meikkiä..suurimmassa osassa vain ripsaria ja joissain lisäksi huulikiiltoa ja luomiväriä. Ihoani en esim. peitä kovin usein.

Ainakin tässä kokonaan ilman meikkiä:

http://irc-galleria.net/view.php?nick=sumppis&image_id=94739085 ja on siellä monta muutakin, ainakin nuo pulkkamäkikuvat.
 

Yhteistyössä